Félretájékoztatta lapunkat a XIII. kerületi önkormányzat tegnap, amikor azt állították, hogy Szalay Péter, a Fidesz országgyűlési képviselőjelöltje is részt vett a Braun Róbert (Gyurcsány Ferenc egykori főtanácsadója) cége által ötmillió forintért végzett angyalföldi imázsépítő kampányban. Szalay Péter ugyanis a Magyar Nemzetnek elmondta: semmilyen formában nem működött közre ebben a „márkanévépítésben”, ez egy valótlan állítás.
Mint arról beszámoltunk, a Tóth József (MSZP) polgármester vezette XIII. kerületi önkormányzat többek között azzal próbálta magyarázni az 5,19 millió forintot felemésztő megbízás létjogosultságát, hogy abban neves közéleti személyiségek mellett még egy fideszes képviselő is szerepet vállalt. Spaller Endre, a Fidesz XIII. kerületi frakcióvezetője úgy nyilatkozott: értelmetlennek tartják az Angyalföld márkanév építését, ugyanis a kerület nem egy tejföl vagy egy mosópor, amit el kell adni. Olyannyira helytelenítették ezt a pénzszórást, hogy az ügyben kérdéseket tettek fel a jegyzőnek, és szeretnének betekinteni az elkészült tanulmányba. Hozzátette: egy másik vitatott tanulmányba is szerettek volna betekinteni a közelmúltban, amelyet az ESMA nevű reklámcég (a Népszava korábbi tulajdonosa – a szerk.) készített nyolcmillió forintért a kerület reklámarculatáról, de azt az önkormányzat nem volt hajlandó átadni nekik.
Kíváncsiak lettünk volna a XIII. kerületi önkormányzat álláspontjára, de lapzártáig nem nyilatkoztak.
A többség elítéli Magyar Pétert és a visszavonulását akarja