A norvég rendőrséghez fordult a zöld krokodil logójáról ismert francia Lacoste divatmárka azért, hogy a hatóságok ne engedjék a jövőben Anders Behring Breiviknek, hogy a cég ruháiban jelenjen meg a nyilvánosság előtt, írta a The Guardian. A brit lap által is idézett közlemény arra hívja fel a figyelmet, hogy az idén július végén, két merényletben 77 ember életét kioltó tömegmészáros legutóbbi bírósági meghallgatásán is a francia márka piros pulóverét viselte, sőt elfogása után készült, a világsajtót körbejáró, rendőrautóból elégedett arccal mosolygó Breivik is Lacoste felsőben ül, a fényképen pedig jól kivehető a cég logója. A vállalat szerint ez igen kellemetlen és negatív reklám a számukra, ezért kérik a hatóságokat a tiltás bevezetésére. Közleményükben rémálomnak nevezték az esetet. Véleményük szerint az ilyen nyilvánosság rombolja a márka tekintélyét, és nem tesz jót a cégről kialakult képnek, ha tömeggyilkosok az ő ruháikban mutatkoznak. Breivik egyébként ezerötszáz oldalas kiáltványában is említést tesz a ruhamárkáról, egy helyen azt írta, az olyan kifinomult emberek, mint ő, lehetőleg járjanak márkás cuccokban, például Lacoste-ban.
A francia márka megkeresését a norvég hatóságok is megerősítették. A határozott kérés néhány héttel azután érkezett Oslóba, hogy egy amerikai divatmárka, az Abercrombie & Fitch fizetett a Jersey Shore valóságshow egyik szereplőjének, csak azért, hogy Michael Sorrentino ne viselje az amerikai cég ruháit. Szerintük ugyanis a műsorban megjelenő túlzott szexualitás és szabadosság nem egyeztethető öszsze a divatcég arculatával.
Magyar Péter tanácsadója belerúgott a nyugdíjasokba