Következő mérkőzések
Spanyolország
18:002024. július 05.
Németország
Portugália
21:002024. július 05.
Franciaország

Képernyőre kerül Magyarország

Tegnap mutatták be az Inside Luxury Travel Magyarországot és Budapestet népszerűsítő filmjét, ami reklámidőben számolva több mint tízmilliárd forintot érne. Az ötszázmillió háztartásba eljutó Travel Channelen is vetítendő film elsősorban a luxusra vágyó turisták figyelmére tart majd számot.

Szabó Emese
2011. 09. 25. 22:00
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Magyar Turizmus (MT) Zrt. közreműködésével áprilisban forgatott Magyarországon az Inside Luxury Travel stábja. A film forgatását az MT Zrt. mellett a Budapesti Turisztikai Desztinációs Marketing Nonprofit Kft., valamint a Malév is segítette. A közreműködésükkel Magyarországról és Budapestről készített filmet 167 országban fogják bemutatni novemberben. Az Inside Luxury Travel Kelet-Közép-Európában Csehországon kívül egyedül Magyarországot választotta forgatási helyszínének. A filmen bemutatják a Hertelendy-kastélyt, a Gresham-palotát, a pécsi kesztyűgyárat és a villányi Sauska pincészetet. Foglalkoznak többek közt a Parlamenttel, a bazilikával, a Citadellával és a Várral is.
– Azért esett Magyarországra a választásunk, mert az országnak különleges a történelme, Budapesten pedig lenyűgöző építészeti remekművek találhatók – fogalmazott a műsorvezető, Varum Sharma, aki Budapestet a világ egyik legérdekesebb városának tartja.
A film jelentőségét Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója felbecsülhetetlennek tartja. – Óriási lehetőség, hogy Varum Sharma műsorán keresztül félmilliárd háztartásba ér el az üzenet, hogy luxusban fürdeni hazánkban is lehet. Ha konkrét összegben kellene kifejeznem a hazánkat bemutató film értékét a Travel Channel reklámidejében számítva, akkor azt mondanám, hogy mindez nekünk nagyjából 60 millió dollárunkba, azaz több mint tizenkétmilliárd forintunkba kerülne – hangsúlyozza a szakember. – Hatalmas értékről és rengeteg reklámidőről van tehát szó, ráadásul ha nem egy ennyire népszerű műsorvezető dicsérné Magyarországot, hanem én vagy a kollégáink tennénk ugyanezt, az nem lenne ilyen autentikus. Ennek oka, hogy Sharma nemzetközileg is elismert szakértő, akinek a véleményére nagyon adnak az utazók. A film hírértéke emiatt gyakorlatilag felbecsülhetetlen.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.