A Magyar Turizmus (MT) Zrt. közreműködésével áprilisban forgatott Magyarországon az Inside Luxury Travel stábja. A film forgatását az MT Zrt. mellett a Budapesti Turisztikai Desztinációs Marketing Nonprofit Kft., valamint a Malév is segítette. A közreműködésükkel Magyarországról és Budapestről készített filmet 167 országban fogják bemutatni novemberben. Az Inside Luxury Travel Kelet-Közép-Európában Csehországon kívül egyedül Magyarországot választotta forgatási helyszínének. A filmen bemutatják a Hertelendy-kastélyt, a Gresham-palotát, a pécsi kesztyűgyárat és a villányi Sauska pincészetet. Foglalkoznak többek közt a Parlamenttel, a bazilikával, a Citadellával és a Várral is.
– Azért esett Magyarországra a választásunk, mert az országnak különleges a történelme, Budapesten pedig lenyűgöző építészeti remekművek találhatók – fogalmazott a műsorvezető, Varum Sharma, aki Budapestet a világ egyik legérdekesebb városának tartja.
A film jelentőségét Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója felbecsülhetetlennek tartja. – Óriási lehetőség, hogy Varum Sharma műsorán keresztül félmilliárd háztartásba ér el az üzenet, hogy luxusban fürdeni hazánkban is lehet. Ha konkrét összegben kellene kifejeznem a hazánkat bemutató film értékét a Travel Channel reklámidejében számítva, akkor azt mondanám, hogy mindez nekünk nagyjából 60 millió dollárunkba, azaz több mint tizenkétmilliárd forintunkba kerülne – hangsúlyozza a szakember. – Hatalmas értékről és rengeteg reklámidőről van tehát szó, ráadásul ha nem egy ennyire népszerű műsorvezető dicsérné Magyarországot, hanem én vagy a kollégáink tennénk ugyanezt, az nem lenne ilyen autentikus. Ennek oka, hogy Sharma nemzetközileg is elismert szakértő, akinek a véleményére nagyon adnak az utazók. A film hírértéke emiatt gyakorlatilag felbecsülhetetlen.
![](https://zoe.mediaworks.hu/public/uploaded_pictures/17368335_auto_resized.jpg)
Így ölelget erőszakosan Magyar Péter egy 20 év körüli lányt - videó