300 millióért gyártat magának reklámokat a kancellária

Bruttó 300 millió forint értékű keretszerződést kötött a Miniszterelnöki Hivatal az egyik nemzetközi reklámügynökséggel szeptember végén. Az összegben a kancellária kommunikációs kampányainak előkészítési, illetve gyártási költségei vannak benne, a stratégia és a kreatív tervek kidolgozásától a reklámfilmek és a rádióreklámok elkészítéséig.

MNO
2008. 10. 26. 14:56
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Grey Worldwide Hungary Kft.-t nem nyílt, hanem tárgyalásos közbeszerzési eljáráson választotta ki a Miniszterelnöki Hivatal, amire a törvény meghatározott esetekben lehetőséget ad. A szerződés legkésőbb 2009. június 30-án jár le, tehát az európai uniós választások kampányidőszakát még magában foglalja.

A bruttó 300 millió forintban a reklámanyagok sajtóbeli megjelenése nincs benne. Májusban a kancellária egy másik ügynökséggel kötött nettó 250 millió forintos keretszerződést rendezvényszervezésre és PR-tevékenységre.

(hírTV)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.