Ellencsapás: reklámozzuk a libamájat

Reklámkampányt indít a magyar libahús és -máj népszerűsítésére Németországban és Ausztriában az Agrármarketing Centrum (AMC), amely erre a célra 15 millió forintot tett félre.

MNO
2008. 11. 11. 9:11
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Délmagyarország szerint így akarják ellensúlyozni a Négy Mancs Alapítvány kampányát, amelynek az lett a hatása, hogy nemcsak a hízott baromfiból készült termékek, de a többi magyar baromfiáru is eltűnt a német és osztrák áruházakból.

Az AMC által félretett pénzre pályázni lehet, a centrum november 27-ig várja a részletes kalkulációval ellátott pályázatokat a libatenyésztőktől, -feldolgozóktól és -forgalmazóktól. December elején már a szerződést is megkötik a győztesekkel, a cél ugyanis az, hogy a kampány már karácsony előtt elindulhasson.

Takács László, a Baromfi Terméktanács igazgatója a lapnak elmondta: ők is pályáznak a pénzre. A szakember arra a kérdésre, hogy mennyi pénzre lesz szükség, úgy nyilatkozott: ezt még nem lehet megsaccolni, de a 15 millióhoz legalább még egy nullát hozzá kell írni. „Amikor a magyar baromfi imázsát itthon akartuk helyreállítani a madárinfluenza-hisztéria után, mi nettó 200 millió forintot költöttünk reklámra a saját pénzünkből” – mondta.

(mti)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.