Az ügynökség december utolsó heteiben három – a dél-dunántúli, az észak-magyarországi és az észak-alföldi régió, 12 nagyvárosában reklámozza azokat az egészségügyi fejlesztéseket, amelyek a 25 milliárd forintnyi uniós forrásból valósultak meg. A közbeszerzési értesítőben megjelent feltételek szerint a PR-cégnek a road-show megszervezésén túl 15, fél perces kisfilmet valamint egy zárókonferenciát is szerveznie kell a beruházások sikerességéről.
A reklámkörúton ingyenes egészségügyi szűrésekkel és életmód-tanácsadással várják az érdeklődőket. Mint az emlékezetes: Gyurcsány Ferenc október 28-án, a parlamenti ötpárti tanácskozáson azt ígérte, hogy leállítják a válságkezeléshez nem kapcsolódó kommunikációs kiadásokat.
(hírTV)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.