Ezeket az UV típusú tujákat ötvenegy év szolgálat után 2007. augusztus 20-án vonták ki végleg a forgalomból. Új tulajdonosa bevallotta: gyerekkorában sokat bliccelt az ilyen villamosokon. Egyébiránt éppen csak elérte az utolsó villamost Héjja János. A vállalkozó régóta szeretett volna egy saját sárga kocsit, de a BKV által eladásra kínált tuják internetes árverésén rendre alul maradt.
Az ócskavaskereskedők árajánlataival nem tudott versenyezni. Aztán jött a világválság: az autógyárak visszafogták a gyártást, drasztikusan zuhant az ócskavas ára. Most nem éri meg villamost bontani, szabad lett a pálya. A kocsik viszont időközben elfogytak. Az UV típusból ez az 5940-es pályaszámú volt az utolsó eladásra kínált darab.
A villamost az ötvenes években gyártották, nyugdíjazásáig legtöbbször a 4-6-os vonalon teljesített szolgálatot. Sőt: az utolsó volt az összes UV típusból, ami menetrend szerinti közlekedett. Ezt a típust tavaly augusztus 20-án vonták ki ünnepélyes keretek közt a forgalomból. Héjja János fapados pótkocsija az ünnepi szerelvény középső kocsija volt.
(forrás: baon.hu)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.