Radnóti Ákos emlékeztetett: tavaly kísérleti jelleggel bevezették a kamionok előzési tilalmát az M1-es és az M3-as autópálya bizonyos szakaszán, és elhangzottak olyan felvetések is, hogy lehetséges az előzési tilalom kiterjesztése további autópályaszakaszokra. Azóta viszont nem lehetett hallani arról, hogy milyen eredménnyel zárult a kísérlet, és van-e szándék a tiltás kiszélesítésére.
A Fidelitas győri elnöke csütörtökön levélben fordult Molnár Csaba közlekedési miniszterhez, amelyben tájékoztatást kért a baleseti statisztikák alakulásáról a tiltással érintett pályaszakaszokon, illetve információt kért arról is, hogy tervezik-e további autópályaszakaszokon a tiltás elrendelését.
Radnóti Ákos azt javasolta a tárcavezetőnek, hogy amennyiben a tavalyi kezdeményezés beváltotta a hozzá fűzött reményeket, úgy terjesszék ki a tiltást az M1-es autópálya további szakaszaira, és más autópályákra, illetve autópályaszakaszokra is a gépjárművel közlekedők védelme érdekében. Egyúttal a közlekedési tárca vezetőjének intézkedését kérte a politikus azért, hogy minél több rendőr teljesítsen szolgálatot az autópályákon a közlekedési balesetek elkerülése érdekében.
(MTI)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.