Díjakat osztott a Budapest Airport

Öt kategóriában díjazta a Ferihegyi repülőteret üzemeltető Budapest Airport (BA) a 2008-ban legjobb eredményeket elért légitársaságokat, a díjakat Jost Lammers vezérigazgató és Dimitrios Gatsonis légiközlekedési igazgató adta át – tájékoztatott a BA.

MNO
2009. 03. 21. 7:38
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A legjobban fejlődő légitársaság díját a Wizz Air kapta, amely 2008-ban több mint százezerrel több utast szállított, mint 2007-ben, ami 15 százalékos növekedést jelent. A Wizz Air tavaly összesen 769 ezer utast szolgált ki Ferihegyen. A leggyorsabban fejlődő légitársaság százezer utas felett díjat a Norwegian Air Shuttle érdemelte ki, amely 34 százalékos növekedést produkált a 2007-es évi forgalmához képest.

A leggyorsabban fejlődő légitársaság százezer utas alatt díjat a Clickairnek adták át, amely több mint 30 ezer utassal, több mint 110 százalékkal növelte forgalmát Ferihegyen. A legpontosabban üzemelő légitársaságnak tavaly az Aeroflot bizonyult. A legjobb marketing kategóriában a Turkish Airlines lett a győztes, amely kommunikációs kampányának köszönhetően 18 százalékkal több utast szállított, mint 2007-ben, valamint a Budapest Airport honlapján tartott internetes szavazáson is az első helyre került.

A közlemény idézi Jost Lammerst, aki egyebek között azt mondta: „Teljesen új alapokra helyezzük légitársaságainkkal való kapcsolatunkat, és a jövőben sokkal nagyobb figyelmet szentelünk utaztató partnereinknek. Hiszen egyértelmű, hogy boldogulásunk és sorsunk összefonódik”.

(MTI)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.