Cipőboltot keres a BKV a 700 ezerért előkészített pályázatban?

Összesen 7518 pár – fele-fele arányban téli és nyári – cipőt vásárolna a BKV – olvasható az Utazó Kiskövet blogon. A pályázat kiírása előtt „formacipő-tanácsadásra” 700 ezer forintot költött a főváros közlekedési vállalata, mert a cég nem rendelkezik cipőipari ismerettel bíró munkatárssal. • Új BKV-s hasznátbusz-tender: ismét indul az Alfa Busz?

MNO
2009. 04. 07. 10:40
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A blog szerint a BKV által kiírt közbeszerzés tartalmazza, hogy a cipőket két év alatt kell leszállítania a nyertesnek. A lábbeliket azok az alkalmazottak viselhetik majd, akik az utcán, a forgalomban dolgoznak. A tender érdekessége, hogy nem konkrét cipőt kell szállítani, hanem utalványos rendszerben kell a dolgozókat kiszolgálni, érdemben tehát a cipőkereskedők tudnak ajánlatot tenni – olvasható a blogon.

A pályázat értékelésekor 70 százalékban számít az ajánlati ár, 15 százalékban a bolt megközelíthetősége, és másik 15 százalékot ér a bolt nyitvatartási ideje. A blog úgy tudja, hogy a pályázaton csak olyan cégek lehetnek sikeresek, amelyek az elmúlt két évben legalább 100 millió forintos forgalmat értek el, és ebből legalább 20 millió forint cipőkből származott.

Kocsis István, a BKV vezérigazgatója egy márciusi sajtótájékoztatón külön kitért arra, hogy azért volt szükség formacipő-tanácsadásra, mert a cég nem rendelkezik cipőipari ismerettel bíró munkatárssal. Egy 3-4 évente felmerülő beszerzés nem is indokolja ilyen szakismerettel bíró dolgozó alkalmazását – tette hozzá akkor.

(mti)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.