A vasúttársaság által előzetesen javasolt menetrend nem felelt meg a helyieknek. Úgy vélték, nem az utasok érdekeit szolgálja, ráadásul a MÁV nem is szeptembertől akarta bevezetni a változásokat. Az új menetrend – kisebb kiigazítással – azonban már úgy tűnik, elfogadható a vonal mentén élőknek is. Feld István Márton, a Magyar Közlekedési Klub elnökségi tagja a Kisalföldnek elmondta: maradtak még hibák. Egy súlyosat, mielőbb javítandót említett a szakember. A legnagyobb probléma szerinte reggel van. A járat ugyanis 7.03-kor érkezik Pápára, ez a diákoknak nagyon korai, ráadásul a vonat Csornán és Pápán is lekési a fővonali csatlakozásokat. Csornán a Győr felől érkezőt, Pápán a Zalaegerszeg és Keszthely felé indulót. A megoldás az lenne, ha eltolnák a járatokat 20 perccel – foglalta össze.
Feld István Márton, a Magyar Közlekedési Klub elnökségi tagja hozzátette: a reggeli, győri csatlakozás gondja viszont megoldódott, ugyanis a MÁV a Csornáról hét óra hat perckor induló intercityn lehetővé teszi, hogy a Csorna–Pápa vonalról érkezőknek ne kelljen pót- és helyjegyet váltaniuk. Az intézkedéssel Győr felé a diákok kiemelkedően jó szolgáltatást kapnak. Valamennyi érintett település esetében 20–30 perc takarítható majd meg a buszokhoz képest – jegyezte meg Feld István Márton.
Az említett pápai érkezés kiigazítása miatt Németh Gergely szanyi polgármester már el is küldte véleményét az illetékeseknek. Azt kérte a községvezető, hogy javítsák ki a menetrendet a Feld István Márton által javasoltak szerint. Ha ez is megtörténik, tényleg elfogadható menetrend szerint utazhatnak a falubeliek. Sikerült elérni a szeptemberi váltást, ami az iskolakezdés miatt nagyon fontos volt. Úgy látszik, a MÁV-nál is megértették, hogy ők is a közért dolgoznak. Azt is tudomásul vették, hogy nekik is feladatuk a kormányprogramot végrehajtani – fejtette ki véleményét a szanyi polgármester.
(kisalfold.hu)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.