„A Neo FM megtéveszti a hallgatókat”

„Furcsállva olvastuk a Neo FM legfrissebb sajtóközleményét, amelyben egy bukott műsor megszűnésének kommunikációjában olyan kijelentéseket tesznek, hogy »Az elmúlt hónapok a két országos frekvencia fej fej melletti küzdelmét hozták, egyik szereplő sem tudott meghatározó, valóban piacvezető helyzetbe kerülni«” – olvasható Pakots Zsoltnak, a Class FM vezérigazgatójának levelében.

MNO
2010. 10. 07. 12:55
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Pakots megmosolyogtatónak tartja az ilyen és ehhez hasonló sajtóközleményeket, hiszen a Ipsos-GFK hivatalos hallgatottsági mérései alapján a Neo FM állítása nem fedi a valóságot. A rádiók által elfogadott és hivatalosan használt 2010-es mérési adatok világosan megmutatják, hogy a Class FM a vezető országos kereskedelmi rádió, amely országosan, 2010. január-augusztus időszak adatait tekintve a 15+ korcsoportban 12 százalékkal, a 15-49-es sávban 21 százalékkal magasabb hallgatottsági adatokat produkált, mint a Neo FM.

A konkurencia állításával ellentétben a rádió egészére egyértelműen elmondható: meghatározó, a kereskedelmi rádiók versenyében valóban vezető helyzetben van a Class FM – olvasható a levélben. Kíváncsian várják, hogy az új tartalmi struktúrával milyen eredményeket ér el a Neo FM. „Bízunk benne, hogy a pályázatban vállalt közszolgálati kötelezettségeiknek továbbra is eleget tesznek és új struktúrájukban továbbra is megtartják a vállalt zene-szöveg arányt” – teszik hozzá.

A Class FM természetesen nem szándékozik változtatni az eddig jól bevált stratégiáján. Végezetül sajnálatát fejezi ki a Class FM afelett, hogy a Neo FM hasonló kis csúsztatásokkal megtévesztheti a hallgatókat és az olvasókat.

Kitörne a Neo FM

A Neo FM legutóbbi közleménye – amelyre a Class FM most reagált – arról szólt, hogy a nemrégiben elvégzett, éves alapkutatás eredményei alapján megkezdődött a műsorrend és a zenei kínálat finomhangolása az adónál. A közlemény szerint az alapkutatás számos kérdésre választ adott a rádiós piac állapota, a versenytárs rádiók képességei és a hallgatói szokások terén – így a Neo FM a továbbiakban még pontosabban szolgálhatja ki a hallgatói és hirdetői igényeket. A bevezetett változtatások célja, hogy a Neo FM kitörjön a 2010-es évre eddig jellemző hallgatottsági helyzetből. Az elmúlt hónapok a két országos frekvencia fej fej melletti küzdelmét hozták, egyik szereplő sem tudott meghatározó, valóban piacvezető helyzetbe kerülni – állította a Neo FM.

(MNO, vg.hu)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.