Terítéken volt a pedagógus életpályamodell

A pedagógus életpályamodell részleteiről, többek között a pedagógusok minősítési eljárásának lehetséges módjairól, szempontjairól egyeztetett szakmai szervezetekkel kedden a Nemzeti Erőforrás Minisztériuma oktatási államtitkársága.

MNO
2011. 05. 24. 19:37
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az államtitkárság az MTI-hez eljuttatott közleményében felidézte a két héttel ezelőtti konzultációt, amelyen – mint írták – a részt vevő civil szervezetek képviselői egyhangúlag a pedagógus életpályamodell koncepciójának támogatásáról nyilatkoztak, illetve felkérték az államtitkárságot a törvényalkotási folyamat felgyorsítására.

A keddi konzultáción a megjelentek egyetértettek abban, hogy a pedagógusok jelenleginél lényegesen jobb erkölcsi és anyagi megbecsülésének döntő feltétele a pedagógus életpályamodell bevezetése és ezzel együtt az iskolai feladatok újragondolása. A szakmai szervezetek fontosnak tartják, hogy a társadalom elfogadja: a pedagógus életpályamodell bevezetése hozzájárul az oktatás minőségének javulásához – olvasható a közleményben; a résztvevők azt szeretnék, ha a parlament minél hamarabb elfogadná az új közoktatási törvényt – írták. Az oktatásért felelős államtitkárság folytatja a konzultációt, amelybe minél több pedagógus szakmai szervezetet szeretne bevonni – zárul a kommüniké.

(MTI)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.