A sötétben már jár a 4-es metró

Megkezdődött a 4-es metró utasok nélküli, úgynevezett sötétüzemi próbája.

BuL
2013. 10. 11. 19:05
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Megkezdődött a 4-es metró utasok nélküli, úgynevezett sötétüzemi próbája, november végéig a biztosítóberendezést gyártó Siemens, utána pedig a BKV végez teszteket – közölte a Fővárosi Önkormányzat, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a DBR Metró Projekt Igazgatóság pénteken az MTI-vel.

A Siemens által elkezdett tesztidőszak a projekt egyik legfontosabb eleme, ennek során dől el az, hogy az elmúlt évek számtalan munkafázisának eredményeként a vonal különböző gyártóktól származó elemei képesek lesznek-e összehangoltan és teljes biztonsággal együttműködni. A tesztek sikere is előfeltétele annak, hogy az utasforgalmi próbaüzem elkezdődhessen a vállalt, 2014. március végi időpontban.

A hatóságok januártól vizsgálják majd, hogy a teljes rendszer minden eleme kifogástalanul működik-e, a vonal biztonságos-e és megnyitható-e az utazóközönség előtt.

Ezzel párhuzamosan az elkövetkezendő hónapokban a belső beépítési és rendszerépítési munkák befejezésével valamennyi állomást átadja a DBR Metró Projekt Igazgatóság a BKV-nak üzemeltetésre, és zajlanak a használatbavétel-engedélyezési eljárások is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.