Miközben története legsúlyosabb válságát éli át a szivárványkoalíció által támogatott Veres Pál vezette Miskolc közlekedési vállalata, az MVK Zrt., addig

Hiába a strandidő, a napozásnak lőttek
Negyedóra alatt is le lehet égni.
Miközben története legsúlyosabb válságát éli át a szivárványkoalíció által támogatott Veres Pál vezette Miskolc közlekedési vállalata, az MVK Zrt., addig
a Gyurcsány Ferenc szövetségesévé avanzsált párt képviselői aláírásgyűjtés címén a kormányt hibáztatják a városi tömegközlekedés csődközelbe juttatásáért.
– A kormány forráselvonásaival és intézkedéseivel eddig kilencszázmilliós kárt okoztak az MVK Zrt.-nek – hangoztatta sajtótájékoztatóján a Velünk a Város jobbikos frakcióvezető-helyettese. Badány Lajos úgy vélte, az ötszázmilliós állami támogatás megvonása azt jelenti, hogy ha a kormányon múlna, 23 napra leállítaná a teljes miskolci tömegközlekedést.
A frakcióvezető-helyettes emellett Facebook-oldalán a baloldali polgármester elődjét, Kriza Ákost bírálta.
A jobbikos politikus szerint a ki nem fizetett ötmilliárdos számlát a korábbi fideszes önkormányzat vonta el a közlekedés finanszírozásától rendeleti kötelezettségek megszegésével.
A Jobbik aláírásgyűjtésének mai bejelentése azért is érdekes, mivel
a Fidesz–KDNP helyi frakciója napra pontosan két hete jelentette be hasonló kezdeményezését, csak éppen Jobbik által is támogatott baloldali városvezetéssel szemben, a miskolci 1-es busz megmentése érdekében.
Hollósy András, a Fidesz–KDNP frakciószóvivője a legutóbbi sajtótájékoztatóján rámutatott:
a válságot Miskolc baloldali politikai vezetői okozzák, akik teljesen rátelepedtek a vállalat irányítására.
Szerinte ennek az a legnyilvánvalóbb jele, hogy a legnagyobb válság idején is teljesen átpolitizált a vállalat felügyelőbizottsága, hiszen az öt főből mindössze egyet delegálnak a dolgozók. – A többiek mind a pártok delegáltjai, vagyis Bartha György (MSZP), Badány Lajos (Jobbik), Prokaj Tamás (Momentum) és Tompa Sándor (DK) – fogalmazott Hollósy András, megjegyezve: a válság odáig jutott, hogy a baloldali városvezetés már az 1-es busz megszüntetését helyezte kilátásba.
– A miskolci Fidesz–KDNP véleménye egyértelműen az, hogy nem lehet megszüntetni Miskolc legelső és egyben legfontosabb autóbuszjáratát, vagyis az 1-es buszt. Különösen nem úgy, ahogy a baloldali városvezetés tervezi, vagyis elfogadható szakmai magyarázat nélkül. A járat megszüntetése hetvenéves közlekedési szokást töröl el, rontja az utazási komfortot, átszállásra kényszeríti az utasokat, ezáltal megdrágítja az utazást érthetetlen okból – hangsúlyozta a Fidesz–KDNP frakciószóvivője.
Arról is beszélt, hogy a baloldali városvezetés a miskolci tömegközlekedésben 2019 óta egyébként is csak drasztikus jegyáremelést, a bliccelők jutalmazását, járatcsökkentéseket, ezáltal reggeli zsúfoltságot tudott felmutatni, most pedig, a járvány idején az utasok egészségét is veszélyeztető válságmenetrendet kíván bevezetni.
Az utasok érdekében tiltakozunk az újabb megszorításokkal és a válságmenetrenddel szemben is, aminek bevezetése a veszélyhelyzet alatt egyébként is jogszabályba ütközik
– emelte ki a kormánypárti politikus.
Negyedóra alatt is le lehet égni.
Évtizedekig spórolhat egy átlagos magyar, mire összejöhet a hetvenmillió.
Országos roadshow-t indít a kulturális tárca.
Csalók küldenek megtévesztő üzeneteket.
Nyomoz a rendőrség: Sorozatosan tűnnek el a gyerekek ebből az otthonból
Készültség a határnál: órák kérdése, és betör a parajdi bánya sós vize Magyarországra
Napi horoszkóp 2025. június 14.: a Kos új példaképre lel, a Nyilas bosszankodik
Oroszország bemutatta az új fegyverét: véget érhet az ukrán drónok uralma
„Szégyenteljes produkció" - nem kertelt az olimpiai bajnok legenda a válogatott meccse után
Jönnek a hígmagyarok...
Gyilkos indulatok szabadultak el a Tisza Pártban
Komoly vetélytársat kap a Lidl és az Aldi, itt ráadásul éjjel is vásárolhatunk
Aranyosi Péter megkapta a kegyelemdöfést, váratlan helyről oltották le
Az FTC új igazolása bosszanthatja Dibusz Dénest
Havas Henrik szénné égett, a maradék nimbusza is szertefoszlott + videó
Negyedóra alatt is le lehet égni.
Évtizedekig spórolhat egy átlagos magyar, mire összejöhet a hetvenmillió.
Országos roadshow-t indít a kulturális tárca.
Csalók küldenek megtévesztő üzeneteket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.