A sötétben már jár a 4-es metró

Megkezdődött a 4-es metró utasok nélküli, úgynevezett sötétüzemi próbája.

BuL
2013. 10. 11. 19:05
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Megkezdődött a 4-es metró utasok nélküli, úgynevezett sötétüzemi próbája, november végéig a biztosítóberendezést gyártó Siemens, utána pedig a BKV végez teszteket – közölte a Fővárosi Önkormányzat, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a DBR Metró Projekt Igazgatóság pénteken az MTI-vel.

A Siemens által elkezdett tesztidőszak a projekt egyik legfontosabb eleme, ennek során dől el az, hogy az elmúlt évek számtalan munkafázisának eredményeként a vonal különböző gyártóktól származó elemei képesek lesznek-e összehangoltan és teljes biztonsággal együttműködni. A tesztek sikere is előfeltétele annak, hogy az utasforgalmi próbaüzem elkezdődhessen a vállalt, 2014. március végi időpontban.

A hatóságok januártól vizsgálják majd, hogy a teljes rendszer minden eleme kifogástalanul működik-e, a vonal biztonságos-e és megnyitható-e az utazóközönség előtt.

Ezzel párhuzamosan az elkövetkezendő hónapokban a belső beépítési és rendszerépítési munkák befejezésével valamennyi állomást átadja a DBR Metró Projekt Igazgatóság a BKV-nak üzemeltetésre, és zajlanak a használatbavétel-engedélyezési eljárások is.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.