Új arculattal, ráncfelvarrt belsővel érkeznek az új Defenderek + videó

Új a 3 literes, soros hathengeres turbódízel, amely a D200 és D240 jelzésű 2 literes dízelt váltja.

Most teljesedik csak ki a Land Rover Defender-választék, hiszen mostantól lehet rendelni a 90-es jelzésű rövid karosszériát, a Hard Top haszonjármű-változatot, illetve most érkezik a hálózatról tölthető hibrid hajtás, a soros hathengeres dízel, és a 110-es karosszéria mostantól nyitható vászontetővel is választható.

A P400e jelzésű plug-in hibrid hajtás a 110-es jelzésű hosszabb karosszériában választható, ennél a 2 literes turbómotor mellett egy 143 lóerős villanymotor hajt be a nyolcfokozatú automatikus váltóba, a rendszerteljesítmény 404 lóerő.

Az elektromos hatótávolság akár 43 kilométer lehet, szériában Mode 3 töltőkábelt adnak, a Mode 2 (konnektor) kábel feláras – ezzel 7 óra alatt lehet feltölteni a teljesen lemerül telepet, egyébként akár 50 kW-os villámtöltés is igénybe vehető.

 

A hálózatról tölthető hibrid változat 3 tonnát vontathat szemben az összes többi motorváltozat 3,5 tonnás vontatási kapacitásával.

Új a választékban a 3 literes soros hathengeres turbódízel, amely váltja a D200 és D240 jelzésű 2 literes dízelt is.

 

Alapesetben 200 LE/500 Nm, a D250-nél 249 LE/570 Nm, a D300-nál 300 LE/650 Nm a teljesítmény, a lágyhibrid hathengeresek egyébként takarékosabbak a korábbi négyhengereseknél.

Új a felszereltségek között az X-Dynamic, amelynél feketére fényezett karosszériadíszek teszik sportosabbá a megjelenést, az üléskárpitot Robustek nevű strapabíró szövetből készítik, és egyediek az utastér belső díszei is.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.