A Renaulution tervvel akarják egyenesbe hozni a Renault-t

A Renaulution terv szerint nyereségesen működő autógyártóként van jövője a Renaultnak.

null

Tavaly nagy vonalakban már ismertette az Autómotor.hu, hogyan képzeli a Renault-Nissan Szövetség a jövőjét, most a francia fél ismertette a Renaulution nevű, a közeljövőre vonatkozó elképzeléseit.

A teljesítményt már nem piacrészben és eladásban, hanem jövedelmezőségben mérik. A fejlesztési, gyártási és fix költségeket optimalizálják, kihasználják a Szövetségben rejlő lehetőségeket. 2023-ig 3%-ra növelik az árrést, a fejlesztési kiadásokat a bevétel 10%-áról 8%-ára csökkentik, 2025-re 5%-os árrést akarnak elérni.

Fotó: Flickr

Az építőkészletek (jelenleg 6 darab) és motorcsaládok (jelenleg 8 darab) számát megfelezik, a Renault Csoport termelésének 80%-a ezt a 3 platformot és 4 motorcsaládot használja majd, a jelenleg fejlesztés alatt álló autók mindegyikét piacra dobják 3 éven belül. A bevezetésre kerülő autók fele akkumulátoros-elektromos modell lesz, a kínálat 35%-a hibrid hajtást kap 2025-re. A gyártási kapacitást a 2019-es 4 millió/év-ről 2025-re 3,1 millió/évre csökkentik. A nemzetközi jelenlétet a jövedelmező piacokra koncentrálják, egy kalap alá kerül a Dacia és a Renault. A két márka típusai egy építőkészletet használnak majd, a 7 új modellből kettő kompakt lesz, és visszatér majd az európai piacra a Niva. Az Alpine lesz a felelős a sportmodellekért, a Renault Sport (utcai és versenyrészleg egyaránt) is ide kerül, tehát az F-1-es szereplés is az Alpine kiváltsága lesz. Villanymotoros sportkocsit fejlesztenek a Lotus segítségével. Új üzletágként érkezik a Mobilize, amely időjárásálló Twizy-vel és három másik villanyautóval szolgálja ki az autómegosztó/közösségi autó szolgáltatók igényeit.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Megjárták a Föld hidegpólusát a Renault szabadidő-autói

Renault Arkana, Kaptur és Duster vett részt azon a 2700 km-es túrán, amely során ellátogattak Ojmjakon városába is.

A Renault orosz forgalmazója mindenképpen be akarja bizonyítani a helyi vásárlóknak, hogy szabadidő-autói nemcsak divatos megjelenésűek, de bizony a helyi viszonyokat is elviselik. Ezért egy hétnapos expedíciót szervezett Szibériába a tél közepén, amelyen Renault Kaptur (nem keverendő a nálunk forgalmazott Captur-rel – úgy néz ki, de a Duster technikáját használja) és Renault Arkana szabadidő-autók vettek részt, mindkettőben az 1,3 literes 150 lóerős turbómotor dolgozott X-Tronic fokozatmentes automatikus váltóval. A kísérőautó egy Renault Duster volt.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.