Van, aki elcserélné a Mercedes-AMG C63S-ét egy PlayStation 5-re!

A Sony első szállítmánya a PlayStation 5-ökből finoman szólva is szűkösre sikeredett.

null

Aki nincs otthon a játékok világában, nagy valószínűséggel az is tud róla, hogy a Sony első szállítmánya a PlayStation 5-ökből finoman szólva is szűkösre sikeredett, és az előrendelők nagy része nem jutott hozzá 2020-ban a várt konzolhoz.

Jelenleg sehol nem is lehet kapni PS5-öt, csak várni lehet, hogy megérkezzen a boltokba a második szállítmány. Napokról, hetekről, de akár hónapokról is lehet szó.

És van, aki ezt már nem tudja kivárni.

A drivetribe.com beszámolója szerint a francia Leboncoin nevezetű oldalon ugyanis feltűnt most egy hirdetés, melyben valaki azt ígéri, egy PS5-ért cserébe odaadja 4 literes, V8-as, AMG C63-asát.

Fotó: automotor.hu

Ha valakinek belefér a csere, és hozzájutott korán a konzolhoz, valószínűleg az év üzletét köti, ugyanis míg a PlayStation 5 150 és 200 ezer forint körüli összegért már előrendelhető, addig a Mercedes több mint 30 millió forintot ér…

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Új motort kapott a Ceed, új arculatot a márka

Az új márkaarculattal egyszerre jelentették be, hogy mostantól kezdve 1,5 literes turbómotorral is választható a Kia Ceed – írja az Autó-motor.hu.

Január 15-én ismertetik majd a Kia autómárka életének következő szakaszát meghatározó stratégiai tervet, amelynek része lesz az eddig Plan S néven futó elektrifizálási folyamat, de addig is bemutatták az új márkaarculatot, amihez új szlogen – Movement that inspires – és áttervezett márkajelzés is tartozik. Utóbbit Guinness világrekordnak számító 303 pirotechnikai drón egyidejű reptetésével leplezték le.

Ezzel párhuzamosan az európai piacnak gyártott Ceed kompakt 2021-es változásait is bejelentették. A legfontosabb újítás, hogy az 1,4-es turbómotor helyett már 1,5-ös turbómotor rendelhető, 160 LE/253 Nm a teljesítmény, és 500 000 Ft felárért párosítják mellé a 48V-os lágyhibrid rendszert, amivel rögtön hétfokozatú duplakuplungos váltót is adnak. Dízelből már csak egyféle van, a 136 lóerős 1,6-os CRDi 48V-os lágyhibrid rendszert kap szériában, ennél alapáron jár az iMT hatfokozatú kézi kapcsolású váltó az automatikus kuplunggal, a GT modell megtartja a 204 lóerős 1,6-os turbómotort, de már csak hétfokozatú, duplakuplungos váltóval érhető el.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.