Egy- vagy két napig kell mellőzniük akkumulátoros-elektromos haszonjárművüket a Mercedes-Benz eVito és eSprinter tulajdonosoknak, mert azokat ellenőrizni kell.
Egy- vagy két napig kell mellőzniük akkumulátoros-elektromos haszonjárművüket a Mercedes-Benz eVito és eSprinter tulajdonosoknak, mert azokat ellenőrizni kell.
A kiegészítő padlóburkolat ellenére előfordulhat, hogy víz (télen sós lé) kerülhet az akkumulátorházra, ami korrózióhoz vezet, ami az autó mozgásképtelenségét eredményezheti, és akár rövidzárlat miatt tűzhöz is vezethet.
A márkaszervizekben lebontják az alsó burkolatot, ellenőrzik az akkumulátorház épségét, megtisztítják azt, és ha már előrehaladott állapotú korróziót észlelnek, akkor cserélik az akkumulátort. Ebben a visszahívásban a 2019. novembere-2020. májusa között gyártott eSprinterek és a 2018. december-2019 november között gyártott eVito-k érintettek.
A 2019. november 20. és 2020. augusztus 20. között gyártott eSprinterek tulajdonosaira egy második visszahívás is érvényes, a kezelési utasításból ugyanis kimaradt az a felhívás, miszerint csak és kizárólag engedélyezett töltőkábellel végezhető az akkumulátor töltése.
Az érintett autók kezelési könyvébe utólag rögzítenek egy, megfelelő figyelmeztetést tartalmazó oldalt.
Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.