A Duster miatt késett a Lada Largus frissítés

2021. februárjában indult meg a frissített változat sorozatgyártása, aminek az oka prózai.

null

2018-ban jelentek meg az első kémfotók az X-arcú Largusról, amely a 2021-es debütálásakor már elavultnak számít; egy hónappal a Dacia-Lada egyesülés bejelentése előtt mutatták meg hivatalosan az átalakított orral rendelkező első generációs Logan MCV-t, ami még a korábbi vezető formatervező által kitalált, és időközben már meghaladott megjelenést viseli. Azonban csak most, 2021. februárjában indult meg a frissített változat sorozatgyártása, aminek az oka prózai.

Fotó: Flickr

A 2006-ban bemutatott első generációs Logan MCV gyártását 2012-ben folytatta a Lada Largus típusnéven, tehát valójában egy Daciáról van szó. Ennek megfelelően az egyszerűség kedvéért a modellfrissítésnél a Duster műszerfalát kapta meg az autó, azonban Oroszországban egészen 2020 végéig az első Dustert gyártották a moszkvai Renault-gyárban, csak ezt követően szabadultak fel azok a gépsorok, amelyekkel a műszerfalat készítették. Az idei év elején szállították át azokat Togliattiba, és mostanra sikerült beüzemelni azokat, tehát most indulhatott meg a frissített Largus gyártása, ami egyébként a Lada Xray kormánykerekét és műszeregységét kapja.

Műszakilag egyébként nincs változás, tehát a Lada-féle 1,6-os benzines (87 vagy 109 lóerő) hajtja az első kerekeket ötfokozatú kézi kapcsolású váltón keresztül, jobban tartják a testet az új első ülések, és már érintőképernyős fejegység is rendelhető.

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

A Ferrari csúcsmodelljén is tud javítani a Novitec

Jelenleg a nyitott tetős Ferrari 812 GTS az olaszok legdrágább autója, amelyen a Novitec tuningcég még bőven talált javítanivalót.

Ötven év kihagyást követően kínál sorozatgyártású V12-es orrmotorral szerelt kabriót a Ferrari a 812 GTS típussal (az 550, 575 és 559 nyitott változatai limitált modellek voltak kiemelt ügyfeleknek), és most a német Novitec tuningcég is elkészült az átalakítócsomagjával. Többféle kipufogórendszert kínálnak azoknak, akik még élvezetesebbé akarják tenni a nyitott tetős autózást, a könnyebb lélegzés miatt a 6,5 literes V12-es szívómotor teljesítménye 40 lóerővel és 33 Nm-rel emelkedik, 840 Nm-nek és 751 Nm-nek parancsol a sofőr jobb lába.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.