Vért izzadtak a mérnökök, hogy az új GT3 jobb legyen mint elődje
Minden eddiginél több karbont használtak a karosszériában, és teljesen új, kettős keresztlengőkaros első felfüggesztést is bevetnek a vezetési élmény növelése érdekében.
Nagyobb és nehezebb lett az elődnél a Porsche 911 aktuális generációja, és ez nagy kihívást jelentett azoknak a fejlesztőknek, akiket a GT3 változat fejlesztésével bíztak meg. A 4,0 literes, hathengeres boxermotoron nem nagyon tudtak tovább faragni, mindössze 10 lóerő és 10 Nm az előrelépés az elődhöz képest.
Gyakorlatilag megfelel a 911 RSR versenyautóban használt darabnak az utcai 911 GT3 farába épített motor, beleértve a hengerenkénti pillangószelepet használó szívósort és a titán dugattyúkat, az igazi újdonságot a kipufogórendszer jelenti, amely három- helyett csak egy dobot használ, cserébe belekerült két részecskeszűrő; könnyebb lett a rendszer és jobb a hang is azáltal, hogy nincs annyi tompítás.
Tovább...