Nem kispályás – Pick-up teszt

Csak V6-os dízellel kapható az Volkswagen pick-upjainak második generációja.

null

A Volkswagen szerint a vásárlói igényekre reagálva küldték nyugdíjba az elődben még szolgálatot teljesítő 2,0 literes TDI erőforrást, s ezzel párhuzamban már csak a 3,0 literes gázolajos pick-upnak hagytak helyet a palettán.

Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI
Fotó: Hilbert Péter / AUTOMOTOR.HU

Személyautós atmoszférájával és fölényes erejével meg sem próbál spórolni a német platós. 9,4 literes tesztfogyasztása ezzel együtt sem bántó, hiszen nagy testet (2,3 tonna) kell cipelnie, nagy a homlokfelület, a 8 fokozatú automatikus sebességváltó alsó fokozatai pedig igen rövid áttételezést kaptak.

A belső bármelyik VW SUV-ban megállná a helyét
Fotó: Hilbert Péter / AUTOMOTOR.HU

Az Amarok négyféle felszereltségi szinten konfigurálható: a sort a Comfortline nyitja, majd a Highline és a Canyon következik, a választék csúcsán pedig az Aventura fantázianevű verzió található.

A plató alapból meztelen, Felárért csúszásmentes műanyag borítás kérhető. A teherbírás csupán 780 kg
Fotó: Hilbert Péter / AUTOMOTOR.HU

A 3,0 literes, V6-os TDI háromféle teljesítménylépcsővel érhető el. A 163 lovas az alap, aztán a 204 és a 224 lóerős jön – utóbbi az overboost funkció révén néhány pillanatig +20 lóerőt képes csatasorba állítani. A listaárak nettó 8 473 000-tol egészen 12 718 000 forintig húzódnak.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Ugrálóvár – Nissan pick-up SUV teszt

Ahogy a terepjárókból szabadidő-autók lettek, úgy puhulhattak volna el a pick-upok is, hiszen a farmerek és vállalkozók mellett megjelentek a vagány családi autót kereső vevők is. Ők viszont belátták, hogy ez nem az ő műfajuk, és előbb-utóbb átpártoltak a szabadidő-autókhoz – írja az automotor.hu.

Maradt az eredeti vevőkör és az igény, hogy ezek a munkára tervezett platósok személyautósabbak, a napi használatban kényelmesebbek legyenek. Így lehetséges, hogy az új NP300 Navara már két különböző felfüggesztéssel készül. Extra kabinos kivitele eredeti, laprugós hátsó futóművel, dupla kabinos változata tekercsrugókkal és több lengőkaros felfüggesztéssel érkezik, hogy ha már van hely az utasszállításra, lehetőség szerint élvezzék is az utat a kollégák vagy a családtagok.

Korábbi cikkünket ITT olvashatja tovább.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.