Itt az alternatíva azoknak, akiknek a kőkemény sportos vonal túl sok

Kicsit erősebb, kicsit nehezebb, kicsit gyorsabb – így lehet összefoglalni az Alpina B8 Gran Coupét.

null

A BMW kínálatának csúcsán helyezkedik el a 8-as Gran Coupé, amely sportos vonalvezetéssel és akár 625 lóerős (750 Nm 1800-5800/perc) V8-as biturbóval is elérhető. Azonban vannak, akiknek ez a kőkemény sportos vonal túl sok, nekik lehet alternatíva az Alpina manufaktúra legújabb autója, a B8-as, amely 621 lóerővel (800 Nm 2000-5000/perc) érkezik. Az Alpina motorhangolása nyomatékosabb, de az autó 195 kg-mal nehezebb is az M8 Competition-nél.

Akiknek a kőkemény sportos vonal túl sok, nekik lehet alternatíva az Alpina B8 Gran Coupé
Fotó: Flickr

Amíg az M8-asnak mindössze 3,2 másodpercre van szüksége a 0-100 km/óra gyorsuláshoz, a B8-asnak 3,4 másodperc kell ugyanehhez, a 0-200 km/óra sprintnél (11,0 és 11,6 s) is fürgébb a gyári modell, végsebességnél azonban elhúz a manufaktúra terméke, nincs elektronikus korlátozás 250 vagy 305 km/órás tempónál, így akár 324 km/órát is képes elérni az Alpina B8. Az Alpina fejlesztőmérnökei állításuk szerint nem olyan kőkemény futóműhangolást választottak autójuknak, és a motorhang is izgalmasabb.

Alpina B8 Gran Coupé
Fotó: Flickr

Az Alpina B8 utasterében egyedi díszvarrással rendelkező kárpitot, Alcantara tetőkárpitot, diófa díszbetéteket találni, panoráma napfénytető és 16 hangszórós Harman Kardon hifi is jár szériában, az iDrive vezérlő kristályon ott a manufaktúra logója. Az Alpina B8-as indulóára Németországban 161 200 euró, ezzel hajszálnyival olcsóbb a 167 400 eurótól induló M8 Gran Coupé Competition-nél.

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Zsúfolt városok szuperautója a német zsebrakéta

A villanymotoros Smart Fortwo EQ Cabrio alapján készíti a mindössze 50 példányra limitált 92R modelljét a Brabus.

Az állandóan zsúfolt városban közlekedőknek is lehetnek extra igényeik, ilyen környezetben nem sokra megy az ember egy hagyományos szuperautóval, úgyhogy a Brabus most elkészítette a Smart Fortwo EQ Cabrio alapján a 92R nevű zsebrakétáját – ez a szó szerepel a hivatalos sajtóközleményben. A teljes karosszériacsomagot megkapja az autó, elöl 16 (185/50), hátul 17 (205/40) colos Monoblock IX könnyűfém felnikkel együtt, a sportfutómű 25 mm-rel csökkenti a hasmagasságot.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.