Még szerencse, hogy nem spóroltak a kapaszkodókkal, amelyek segítségével az ember a magasan lévő vezetőülésben tud helyet foglalni. Amikor ugyanis elkezdi alaposabban tanulmányozni az extralistát, valamit meg kell markolni. Ott ugyanis olyanokat olvashat, mint a kétszínű fényezés 923 290 Ft-ért, kétszínű Nappa-bőr belső 1 442 000 Ft-ért, de a vezetőülés alatt lévő, a hátul utazókat kiszolgáló konnektorért is 289 560 Ft-ot kérnek (hozzátéve, hogy ennek választása 4-6 héttel növeli a szállítási határidőt). Itt még árukapcsolás is van, több választható extra közül állófűtés került a tesztautóba 817 880 Ft-ért… Ehhez képest olcsó a hátsó tengely zárható differenciálműve 368 300 Ft-ért, és az legalább hasznos is. A tesztautó ára minden extrát beleszámolva meghaladta a 29 milliót…