Radikálisan új műszerfallal jön az Equator nevű óriás SUV

A kínai piac számára kifejlesztett autó újdonsága, hogy különleges stílusban készült műszerfalat kap.

null

Még szeptemberben jelentek meg az első hivatalos felvételek a kínai piac számára kifejlesztett Ford Equator nevű óriás szabadidő-autóról, amelynek nem is a kettéosztott fényszóróval és hatalmas króm hűtőráccsal megrajzolt orra a legkülönlegesebb része, hanem a műszerfala.

Ott nem a többi Fordnál látott, nagy méretű központi érintőképernyőt használják, hanem egy közös panel alá kerül a műszeregység és a lapos központi érintőképernyő, ahogy azt például a Mercedes-Benzeken látni.

A Ford Equator
Fotó: YouTube

A Jiangling-Ford által kifejlesztett autó utasterében három üléssort helyeznek el, az elsőként megismert hatszemélyes belsőnél a második sorba elektromos állítású, karfás foteleket helyeznek, a harmadik üléssor a kétszemélyes pad.

A rózsaszín külsőhöz passzoló belső hangulat nem alapfelszerelés, a normál modellek szürke belsőt kapnak. Keresztmotoros padlóra építették fel a Ford Equatort, amely egyedüliként 2,0 literes (221 LE/360 Nm) EcoBoost turbómotorral készül, a váltó hatfokozatú duplakuplungos, az összkerékhajtás feláras extra.

Az eredeti cikket ITT érheti el.

Kiemelt kép: YouTube

Már kaphatóak a Ford öntöltő hibrid családi autói

Már rendelhetőek a benzin-elektromos öntöltő hibrid hajtással szerelt Ford családi autók, az S-Max és a Galaxy is ugyanazt a rendszert kapja, ami a Kuga-ban is bejelentésre került, tehát 2,5 literes benzinmotor és villanymotor szállítja a 190 lóerős rendszerteljesítményt, ami aztán automatikus váltón keresztül jut el az első kerekekre. A viszonylag kis kapacitású (1,1 kWh) akkumulátort úgy helyezték el, hogy nem csökken sem az utas-, sem a csomagtér mérete, tehát marad a hétszemélyes kialakítás – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Az árlistában pontosan a 190 lóerős, elsőkerékhajtású EcoBlue-dízellel (ennél alapfelszerelés a nyolcfokozatú automatikus váltó) egy árban szerepel az FHEV hajtás, ami az S-Max esetén Titanium felszereltség mellett 12 960 000 Ft-os indulóárat jelent, a Galaxynál szintén Titanium felszereltséggel 14 410 000 Ft a listaár. A szabványos fogyasztás alapján a dízelnél 10 százalékkal alacsonyabb károsanyag-kibocsátást tudnak az öntöltő hibridek, amelyek városban tudnak sokkal takarékosabban működni.

Tovább

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.