2040-re villanymotoros hajtásra áll át a japán márka

A Honda új elnök-vezérigazgatója első sajtótájékoztatóján a cégcsoport elektromos átállását ismertette.

null

Fő piaconként eltérő sebességgel halad majd az elektromos átállás a Honda szerint, de a cél mindenhol azonos, tehát 2040-re már csak elektromos hajtású járműveket és erőgépeket kínál a cég. Ennek elérése érdekében kifejlesztik az e:Architecture nevű építőkészletet, amellyel az évtized második felében lépnek majd piacra, és globálisan kínálják majd az erre épülő személy- és szabadidő-autókat. Kínában öt éven belül 10 villanyautót dobnak piacra, Észak-Amerikában a GM-mel kötött stratégiai megállapodás értelmében annak Ultium technológiájával dobnak piacra két villanyautót, Európában a HR-V is csak hibridként lesz elérhető, az új generációs Civicről pár napon belül lesznek információk. A cég felpörgeti a szilárdtest-akkumulátor fejlesztését, a tüzelőanyagcellás technológiát nem csak járművekben akarják energiatermelésre használni.

2040-re már csak elektromos hajtású járműveket és erőgépeket kínál a cég
Fotó: Flickr

A Honda 2050-re az egész cég működését karbonsemlegessé teszi, céljai között szerepel, hogy teljesen újrahasznosított anyagokból készítse termékeit.

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Limitált szériás autókkal ünnepel az olasz márka

A dicső versenymúltjára emlékezik a Maserati a Ghibli és Levante modellekből készített F Tributo limitált szériás autókkal.

1926. április 25-én szerezte meg első versenygyőzelmét a Maserati márka, a Targa Florio 1,5 literes kategóriáját Alfieri Maserati egy Tipo26-ossal nyerte meg. 28 évvel később, 1954-ben lépett be a márka az F1 világába, ahol Juan Manuel Fangio számos győzelmet szerzett a 250F nevű versenyautóval – a legendás pilóta nevére utal az F Tributo limitált széria.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.