A fehér színű légzsákos kormány furcsa látvány egy versenyautóban

Hátsókerékhajtású 1st Edition autóból építették meg azt a tereprali-versenyautót, amivel a NORRA Mexican 1000 versenyen indul Tanner Foust.

null

Talán az idő rövidsége, talán az elektromos rendszer felépítése miatt döntöttek úgy az autót építő Rhys Millen Racing műhelyben, hogy megtartják a fehér színű légzsákos kormányt, mindenesetre furcsa látvány az ilyesmi egy versenyautóban. A VW ID.4 1st Edition autóból épített tereprali-versenyautóval Tanner Foust indul majd a NORRA Mexican 1000 nevű versenyen, ahol 1141 mérföld a teljes táv, ebből 893 mérföld a földút. Nem nyúltak a hátsó kerekeket hajtó 204 lóerős villanymotorhoz és az akkumulátorhoz, de extra védőlemezeket építettek be az autó padlója alá, az utasteret kipakolták, a biztonsági felszereléseken felül extra kijelzőt is beépítettek, amelyen az akkumulátor-hőmérsékletet lehet figyelemmel követni – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Hátsókerékhajtású 1st Edition autóból építették meg azt a tereprali-versenyautót, amivel a NORRA Mexican 1000 versenyen indul Tanner Foust.
Fotó: AUTÓ-MOTOR

Teljesen új a felfüggesztés, hosszabb rugókkal és csövekből hegesztett alsó lengőkarokkal, 5 centivel emelték meg a hasmagasságot és terepgumikat szereltek a 18 colos felnikre. A Rhys Millen Racing által végzett teszteken jól szerepelt a Volkswagen ID.4 versenyautó, az éles bevetésre április 25-29 között kerül sor a Baja félszigeten. A gyorsasági szakaszok között egyébként bio-üzemanyaggal hajtott belső égésű motorral szerelt generátorral töltik majd az akkumulátort legfeljebb 50 kW teljesítménnyel.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.