Civil körítésben is elérhető a turbómotorral szerelt Octavia

Bemutatták a Škoda Octavia Sportline változatát, amely benzin-, dízel-, földgáz és plug-in hajtással is elérhető.

null

Fényes fekete karosszériadíszekről lehet felismerni a Škoda Octavia Sportline kivitelét, a szériában adott 17 colos Pulsar és extraként kínált 18 colos Vega felnik is feketék, csak itt érhetőek el a 19 colos esztergált felületű Taurus felnik. Az ötajtós karosszériánál még a hátsó ajtón lévő fekete légterelő is árulkodó jel – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Bemutatták a Škoda Octavia Sportline változatát, amely benzin-, dízel-, földgáz és plug-in hajtással is elérhető.
Fotó: AUTÓ-MOTOR

Rengeteg-féle hajtással kérhető a sportos kivitel, a 2,0 literes TDI 115, 150 vagy 200 lóerővel választható, a földgázas G-Tec 130 lóerős, az 1,5-ös TSI 150 lóerős, a kínálatban új 2,0 literes TSI 190 lóerős – összkerékhajtással és DSG váltóval adják –, a plug-in hibrid hajtás rendszerteljesítménye 204 lóerő. Az utastérben a Style felszereltség volt a kiindulási alap, amelyet aztán lakkfekete díszekkel és sportülésekkel egészítettek ki a Škoda Octavia Sportline esetén.

Továbbfejlesztett japán lágyhibrid

Visszatért a 12 voltos lágyhibrid-rendszer a Suzuki kínálatába, a hamarosan érkező, frissített Ignis azonban már egy továbbfejlesztett változatot kap – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Három évvel ezelőtt már lehetett lágyhibrid hajtású Suzukit kapni Magyarországon, de akkor még nem volt fontos a fogyasztáscsökkentő technológia használata, amely az egyébként is kedvező értékeket olyan csekély mértékben mérsékelte, hogy a 400 ezer forintos felárat csak kevesek voltak hajlandók megfizetni. A szigorodó károsanyag-kibocsátási előírások miatt a japánok már nem bízhatják a vevőkre a döntést, ezért egyetlen motorként visszahozták a 12 voltos technológiával kiegészített, 1,2 literes, 90 lóerős szívó benzinest.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.