Kínában már A8-alternatívát is kínál a német márka

Eddig csak drága importautóként lehetett megvásárolni Kínában az Audi A7 Sportback-et.

null

Eddig csak drága importautóként lehetett megvásárolni Kínában az Audi A7 Sportback-et, de jövőre bővítik a választékot a kifejezetten a helyi piac számára kifejlesztett A7L elnevezésű karosszériával. Ennél a tengelytávolságot 98 mm-rel 3026 mm-re nyújtják meg, és ezzel párhuzamosan lépcsős befejezést is készítettek, így a teljes hossz 5076 mm-re bővült; a normál Audi A8-assal mérhető össze a méret.

Audi A7 Sportback
Fotó: Flickr

A belső térben nincs változás, leszámítva persze a közel 10 cm-rel bővült hátsó lábteret, alapáron adják a légrugózást és az összkerék-kormányzást is. A debütáláskor a First Edition nevű kivitelt ismerhettük meg, amely 3,0 literes V6-os biturbót kap 340 LE/500 Nm teljesítménnyel és 48v-os lágyhibrid rendszerrel, ebből 1000 darabot készít a SAIC-Audi vegyesvállalat. Utóbbi újdonság, hiszen egészen mostanáig a FAW-Audi vegyesvállalat révén volt jelen a kínai piacon a német márka, jövőre pedig már egy második üzemben is készítik majd a négycsillagos autókat – a helyi igényekhez alakított formában.

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

A német villanymotoros luxuslimuzin 770 km-es hatótávolsággal érkezik

Személyautóként debütált az EQS, később majd lesz szabadidő-autó változat is a dedikált villanyautó-alapon.

Nem az S-osztályból készít villanyautót a Mercedes-Benz, a most bemutatott EQS nevű elektromos luxuslimuzin dedikált villanyautó-alapra épül, amelyet aztán az EQS SUV és az EQE, illetve EQE SUV típusokhoz is használnak majd. Az eltérő követelmények miatt volt szükség erre az új építőkészletre, hiszen az áramvonalas kialakítás miatt a hagyományosnál előrébb vannak az A oszlopok, nincs szükség kardánalagútra, igaz, az utastérpadló magasabban van az alatta lévő akkumulátor miatt.

Az alacsony légellenállás jegyében készült a karosszéria, azért néz ki úgy, mintha egy hatalmas ív lenne, a Cw 0,20-as légellenállási együttható alapján ez ma a legáramvonalasabb sorozatgyártású autó. A karosszéria hossza egyébként 5216 mm, szélessége 1926 mm, magassága 1512 mm, a tengelytávolság 3,21 méter – tehát az S-osztály méretéről van szó. A csomagoknak alapesetben 610 liter jut, támladöntéssel 1770 literesre bővül a poggyásztér.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.