Ősszel érkeznek meg hazánkba az első Yaris Cross példányok

A Toyota Yaris kisautó alapjára épül, de annál tágasabb utasteret kínál a Yaris Cross.

null

A Toyota Yaris kisautó alapjára épül, de annál tágasabb utasteret kínál a Yaris Cross elnevezésű szabadidő-autó, hiszen változatlan 2560 mm-es tengelytávolság mellett 24 centivel hosszabb karosszériát kínál. A csomagtér 390 literes, bővítésére 40/20/40 arányban osztva dönthető hátsó támla szolgál, a több magasságban rögzíthető padló 60/40 arányban osztott.

Toyota Yaris Cross
Fotó: Flickr

A normál mellett elérhető az Adventure nevű külső is, amelynél ezüst színű betétek kerülnek a lökhárítóba, ezüst színűek a tetősínek és sötétszürkére fényezett 18 colos felniket kap. Az utastérben a fekete tetőkárpit és a műszerfal zongoralakk-fekete betétei mellett az aranyszínű díszbetét, a Smart Connect fejegység teszik különlegessé a hangulatot. Erre épül a forgalmazás megindulásától számítva egy éven át rendelhető Prime Edition változat is, aminél többek között esztergált felületű felniket, kétszínű karosszériát és a fel-a-fejjel kijelzőt is adnak.

Toyota Yaris Cross Adventure
Fotó: Flickr

A Toyota Yaris Cross 1,5-ös, háromhengeres szívómotorral (125 LE) vagy 116 lóerő rendszerteljesítményű öntöltő hibrid hajtással kérhető, utóbbinál hátsó villanymotorral megvalósított i-AWD összkerékhajtás is elérhető. Az alapár 5 990 000 Ft, a hibridért legalább 7 190 000 Ft-ot kell fizetni, az i-AWD összkerékhajtású hibrid alapára 8 490 000 Ft. Az Adventure alapára 10 570 000 Ft, míg a Premiere Edition-ért legalább 11 040 000 Ft-ot kérnek.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

600 lóerős sportmodell készül az RS Q3 szabadidő-autóból

Öt lépcsőben kínálják a teljesítménynövelést, 998 euróért 20 lóerőt adnak, a 193 lóerős teljesítménynövelés 14 950 euróba kerül.

A 3,5 másodperces 0-100 km/óra gyorsulás még a nagy teljesítményű villanyautók világában is remeknek értéknek számít, a BB Automobiltechnik teljesítménynövelése után pedig erre lesz képes a Győrben gyártott Audi RS Q3-as szabadidő-autó. Ehhez persze a vételáron felül (alaphangon 20 930 440 Ft) még további 14 950 eurót kell fizetni – ne felejtsük, hogy ennyi pénzt, azaz 5,3 millió Ft-ot szemrebbenés nélkül el lehet költeni az extrákra ebben az árkategóriában.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.