Sofőrös limuzinként is elérhető az új C-osztály

Debütált az új generációs Mercedes-Benz C-osztály 89 mm-rel nyújtott tengelytávolságú változata.

null

Kínában még mindig létezik a sofőr szakma, nagyon sokan engedhetnek meg maguknak azt a luxust, hogy ne ők vezessenek a zsúfolt városi utakon. Épp ezért például a Mercedes-Benz hat évvel ezelőtt a C-osztály modelljeire is kibővítette a nyújtott karosszériájú modellek kínálatát, és az új generációból is lesz ilyen. A Sanghaji Autószalonon leleplezett L-változat 89 mm-rel hosszabb tengelytávolságot és ennyivel nagyobb hátsó lábteret kínál.

Mercedes-Benz C-osztály L
Fotó: Flickr

Kétszemélyes hátsó üléspad nincs, helyette a hátsó lehajtható könyöklő méretét növelték meg, és abban két USB-töltőpontot is elhelyeztek, a fejtámlák használatát süppedős párnák teszik kényelmesebbé, ezenfelül még a zajszigetelést is javították a normál limuzinhoz képest, illetve a felfüggesztést is kényelmesebbre hangolták. A Mercedes-Benz C-osztály L kivitele normál vagy sportos megjelenéssel, 1,5 literes turbómotorral készül, utóbbi 200-as jelzéssel 170 lóerőt tud, a 260-as típusjelzéshez 204 lóerő és 24V-os lágyhibrid rásegítés tartozik, illetve van az összkerékhajtású változat, ahol a 260-as jelzés a 2,0 literes, 204 lóerős turbómotort takarja; a váltó minden esetben kilencfokozatú automata.

Mercedes-Benz C-osztály L
Fotó: Flickr

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Az ADAC sárga angyalai szerint ezek a legjobb és legrosszabb autók

A koronavírus miatti kijárási korlátozások miatt a megszokottnál is több problémát okoztak a lemerült akkumulátorok a segélynyújtóknak.

Tavaly a kijárási korlátozások miatt jelentősen csökkent az autóhasználat Németországban, az ADAC sárga angyalai a 2019-es évhez képest mintegy 10%-kal kevesebb bevetést teljesítettek. A sokat parkoló autók miatt még a megszokottnál is több problémát okoztak a lemerült akkumulátorok, amelyek már a hibák 46,3%-ért felelősek (2019: 41,8%). Az idei statisztikában 25 autómárka 109 modellsorozatát értékelték, olyanokról van szó, amelyek tavaly 3 és 10 év közötti korúak voltak és legalább 10 000 volt belőlük forgalomban Németország útjain, a hibák között nem vették figyelembe az emberi mulasztás (kifogyott az üzemanyag) vagy a külső tényező (gumidefekt) által okozott problémákat. 40 modellsorozat bizonyult megbízhatónak, 16 számít megbízhatatlannak.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.