Tető és szélvédő nélkül, 850 lóerővel lesz igazán izgalmas az új AMG

Roland A. Bussink elképzelését a HWA műhely valósítja meg 5 példányban. Nem kell sietni a pénzzel, már mind gazdára talált.

null

Roland A. Bussink elképzelését a HWA műhely valósítja meg 5 példányban. Nem kell sietni a pénzzel, már mind gazdára talált. A legtöbb szuperautó-gyártó rájött arra, hogy azzal növelheti a vezetési élményt, hogy a lehető legkevésbé szigeteli el az utasokat a környezettől, lásd Aston Martin V12 Speedster, Ferrari Monza SP1 és SP2 vagy McLaren Elva. Most pedig itt a Bussink GT R SpeedLegend nevű alkotás, amely egy tető és szélvédő nélküli, igazán izgalmas Mercedes-Benz AMG GT R speedster karosszériával és a HWA minden tudásával kiegészítve – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Tető és szélvédő nélkül, 850 lóerővel lesz igazán izgalmas a Mercedes-Benz AMG GTR.
Fotó: AUTÓ-MOTOR

A McLaren SLR Stirling Moss volt az inspiráció, de a modern F1 világa is felismerhető az utasokat védő glóriában – itt kaptak helyet a tetőn lévő kapcsolók illetve a beltér-világítás is. A HWA műhely következetes, a karbon fokozott használatával járó fogyókúrájának no és a tető elhagyásának eredménye a GT R Roadsterhez képest 100 kg-mal alacsonyabb tömeg. A vezetési élmény maximalizálása érdekében a 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 577 lóerőről 850 lóerőre növelik.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.