Eddig a 720S Spider jelentette a nyitott tetős McLaren szériamodellek csúcsát, ahhoz képest jelentősen, 15%-kal lett fürgébb a most prezentált 765LT Spider. Amellett, hogy a 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 765 LE/800 Nm-re növelték, rövidebbre vették a váltóáttételeket és még a tömegből is lefaragtak 80 kg-ot – titániumból készül a kipufogórendszer, vékonyabbak az üvegek, az F-1-ből érkező anyagoknak köszönhetően könnyebb a váltó. No és arról sem szabad megfeledkezni, hogy az 1388 kg-os saját tömeg elérése végett nincs se légkondicionáló, se rádió a fedélzeten, azokat felár nélküli extraként kérhetik a vásárlók. Fizetni kell a karbon első sárvédőkért, ajtópanelekért és hátsó sárvédőkért, ezek további 6,1 kg-ot faragnak le a tömegből.

Fotó: Flickr