A nyereményautónak szánt Mini Cooper Coupé az AMTS történetében először saját bemutatóteremben készült, amely nem csak látványműhelyként adott helyet az autóépítőknek, hanem egy mini-AMTS-ként is funkcionált.
Jó pár demoautót felsorakoztattak a Lurdy Ház csaknem félezer négyzetméteres üzlethelyiségében – ezeket az autókat folyamatosan cserélték.
Szőke László, a rendezvény szervezője elmondta, hogy a nyereményautó alapjának egy nagyon szép állapotú kocsit vásároltak, azonban, mint minden használt modellen, ezen is voltak olyan kis hibák, amit orvosolni kellett – a napi használat kis horpadásai, karcolásai. A tervbe vett fóliázáshoz azonban elengedhetetlen a makulátlan állapotú kasztni, így a Carmechanix csapata a helyszínen javította a hibákat, majd nekiállhattak a munkának a dekorosok. A motorháztetőt újra kellett fújni, amit Gengeliczky Jani, az AMTS hivatalos fényezőmestere végzett el. Mint eddig is az élő autóépítések során, most is ízekre szedték az autót, ez a munka elvitte az első két napot. A folytatásban az utastér került terítékre, a kárpitos Bara Laciék láttak neki a munkának. Nokta Balázs, az AMTS társszervezője felhívta rá a figyelmet, hogy a jelenlegi hifiinstalláció a korábbiaknál jóval radikálisabb megoldás: kihasználták, hogy nem 3 nap, hanem közel egy hónap állt rendelkezésre. A hifiépítést idén is a Grandvoice csapata végezte Sámpi vezetésével. A kocsi csomagtartójába illeszkedő ládába Hertz mélynyomókat és a wattokat szállító két erősítőt építették be.
A teljes cikket ITT olvashatja tovább.
Borítókép: YouTube