A japán törvényi előírások határozzák meg a kei-kategóriás autók alapterületét, ennek megfelelően a most bemutatott Suzuki WagonR Smile pontosan akkora, mint a vele párhuzamosan továbbra is gyártásban maradó, de még az előző generációs építőkészletet használó WagonR – írja az Autómotor.hu. Szóval a karosszéria hossza 3395 mm, szélessége 1475 mm, ezen belül azonban 65 mm-rel hosszabb tér jut az utasoknak a Smile-ban. Megkönnyíti a második sor használatát, hogy az utascserét hátul tolóajtókon keresztül lehet végezni, amelyek 60 cm széles nyílást tárnak fel.
Ránézésre könnyű lesz felismerni a Smile, azaz Mosoly néven futó új modellt, hiszen annak kerek fényszóróit és hűtőrácsát króm keretbe foglalják, retrós megjelenést kölcsönözve az autónak, ezenkívül állandóan lesznek majd különféle vidám hangulatú limitált szériák is, de a gyári tartozékkatalógusban is számos kiegészítőt és dekormatricát lehet találni, amelyek segítségével egyedivé lehet tenni a megjelenést.
Meglepő módon nincs turbómotor a Suzuki WagonR Smile-hoz, a 0,66 literes háromhengeres szívómotor teljesítménye 49 LE/58 Nm, ennek a munkáját a 12V-os lágyhibrid rendszer segíti, amelynél az indítógenerátor szükség esetén 2,6 LE/40 Nm-rel segíti a háromhengerest. A váltó fokozatmentes automata, az összkerékhajtás felár ellenében választható.
Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!