Az akkumulátoros-elektromos E-Transit esetén a Ford legmodernebb, az előzőnél kétszer gyorsabb processzorral és nagyobb, 12 colos képátlójú érintőképernyős SYNC4-es fejegységét építi be, ami fejlett online szolgáltatásokat kínál a megszokott távoli hozzáférés funkciókon felül. Most pedig ezt a fejegységet elérhetővé teszik a dízelmotoros Transitnál is, amely ezen felül még körkamerát és tolatósegédet is kaphat – utóbbi akadály észlelésekor lefékezi az autót.
Októbertől rendelhető az E-Transit az Egyesült Királyságban, nettó 42 ezer fontos áron, ezért a pénzért nettó 68 kWh kapacitású akkumulátort és 317 km-es szabványos hatótávolságot adnak. A hajtómotor nyomatéka 430 Nm, a csúcsteljesítményt az ügyfél választhatja, 184 vagy 270 lóerő lehet. Karosszériaváltozatból 25 félét kínálnak, a megengedett össztömeg 3,5-4,25 tonna közötti. Felár ellenében választható a ProPower Onboard nevű konnektor, amely elektromos kéziszerszámok működtetését teszi lehetővé a raktérben elhelyezett csatlakozóval.
A Ford E-Transit legfeljebb 115 kW teljesítményű villámtöltést képes fogadni, egyszerű konnektorról 8 óra alatt lehet feltölteni az akkumulátort. Az első ügyfelek 2022 tavaszán kapják meg akkumulátoros-elektromos haszonjárművüket.
Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!