A dízel Transit is profitál a villanymotoros változat érkezéséből

Sync4-es fejegységet kap a Ford Transit, és hamarosan rendelhető lesz az akkumulátoros-elektromos E-Transit is – írja az Autómotor.hu.

null

Az akkumulátoros-elektromos E-Transit esetén a Ford legmodernebb, az előzőnél kétszer gyorsabb processzorral és nagyobb, 12 colos képátlójú érintőképernyős SYNC4-es fejegységét építi be, ami fejlett online szolgáltatásokat kínál a megszokott távoli hozzáférés funkciókon felül. Most pedig ezt a fejegységet elérhetővé teszik a dízelmotoros Transitnál is, amely ezen felül még körkamerát és tolatósegédet is kaphat – utóbbi akadály észlelésekor lefékezi az autót.

 

Októbertől rendelhető az E-Transit az Egyesült Királyságban, nettó 42 ezer fontos áron, ezért a pénzért nettó 68 kWh kapacitású akkumulátort és 317 km-es szabványos hatótávolságot adnak. A hajtómotor nyomatéka 430 Nm, a csúcsteljesítményt az ügyfél választhatja, 184 vagy 270 lóerő lehet. Karosszériaváltozatból 25 félét kínálnak, a megengedett össztömeg 3,5-4,25 tonna közötti. Felár ellenében választható a ProPower Onboard nevű konnektor, amely elektromos kéziszerszámok működtetését teszi lehetővé a raktérben elhelyezett csatlakozóval.

 

A Ford E-Transit legfeljebb 115 kW teljesítményű villámtöltést képes fogadni, egyszerű konnektorról 8 óra alatt lehet feltölteni az akkumulátort. Az első ügyfelek 2022 tavaszán kapják meg akkumulátoros-elektromos haszonjárművüket.

 

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.