A klasszikus brit roadsterek hangulatát öröklő MX-5-ös a Mazda örökzöld slágere. Miközben trendek jönnek és mennek, kitartóan őrzi eredeti értékeit, a kis tömeget, a hátsókerékhajtást, a nyitható tetőt, valamint azt a kifinomult mechanikus kezelhetőséget, ami ellenállhatatlanná teszi a rajongók szemében. Az 1,5-ös, 132 lóerős vászontetős, 100 éves jubileumi széria a 2,0 literes, 184 lóerős, targatetős Takumival méri össze tudását – olvasható az Autó-Motor cikkében.
Kinek ajánljott?
Mindenkinek, aki autós posztereket ragasztott a falára gyerekkorában, és az oviban minden nap a kezében szorongatta a kisautóját, egyszóval olyan autórajongóknak, akik megtehetik, hogy pusztán az élmény kedvéért megvásárolják és fenntartják.
Egy MX-5-ösre jellemzően hobbiautóként érdemes tekinteni, hiszen használati értéke közel áll egy motorkerékpáréhoz.
Ketten minimális poggyásszal utazhatnak vele, a kabátok, táskák elhelyezése így is okozhat nehézséget. Gyorshajtási büntetésektől nem kell tartani, mert a kis Mazda már a parkolóban gurulva is mosolyra fakasztja a sofőrt, és szabályos keretek között is maximális élményt ad.
A teljes cikket ITT olvashatja tovább.