Az olasz autógyártó legjava: Giulia GT kasztni, Giulia QV hajtáslánc

Az Emilia GT Veloce esetén a hatvanas évek Giulia GT kupé karosszériája és a mai Giulia QV hajtáslánca egyesül.

null

Az Emilia Auto nevű műhely úgy gondolta, hogy a hatvanas évek csodaszép Giulia GT kupé karosszériája megérdemel egy igazán erős hajtást, amit a mai Alfa Romeo kínálatban találtak meg – írja az Autómotor.hu. A Gilulia QV 2,9 literes, 500 LE/600 Nm teljesítményű V6-os biturbóját a nyolcfokozatú ZF automatikus váltóval együtt veszik alapul az átépítéshez.

Fotó: Flickr

Technikiailag nem a régi karosszériába építik be az új hajtást, hanem egy teljesen egyedi acélból készített vázat szerkesztettek, amire külső héjként rá lehet húzni a veterán karosszériát; a mai követelményekhez igazított felfüggesztés miatt alaposan kiszélesítik az első-hátsó sárvédőket. Elöl kettős keresztlengőkaros, hátul multilink felfüggesztést használnak körben KW állítható rugóstagokkal, a fékrendszer a Brembo-tól érkezik, blokkolásgátló segítségére számíthat a sofőr.

Fotó: Flickr

Mivel a külsőt alaposan módosítani kell, az utastérben a lehető legtöbbet meg akarják őrizni az eredeti autóból, azért modern légkondicionálót és modern rádiót is beépítenek. Az Emilia Auto nem közölte, hogy a GT Veloce kupé tömege, vagy épp teljesítménye mekkora lesz, így még a tempóról se alkothatunk pontos képet, de azt már tudjuk, hogy alaphangon 400 000 eurós belépővel kell számolni.

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.