Dízelmotoros távolsági busz lett a Reform 600-as

A helyi közösségi közlekedésben az elektromos hajtást favorizálják, így ez már csak a távolsági közlekedésben juthat szerephez.

null

A Mercedes-Benz által biztosított alvázra építette fel a normálpadlós, távolsági autóbuszát az Inter Traction Electrics, a Reform 600 IC utasterében 59 ülőhely található, amelyeknél olvasólámpa, okostelefon-tartó, USB- és indukciós töltő növeli a kényelmet, a fedélzeten elérhető Wifi szolgáltatás. A támlák dőlésszöge állítható, a biztonságra hárompontos övek vigyáznak. 

A 13,16 méteres karosszériában 5,1 köbméteres csomagteret alakítottak ki, a borítólemezek alumíniumból és műanyagból készülnek, a külső és a belső világítás is LED-es.

A kép illusztráció

A rozsdamentes acélból készített alvázat a Mercedes-Benz szállítja, az OM936-os turbódízel 354 LE/1400 Nm teljesítményű, a váltó nyolcfokozatú, robotizált kapcsolású egység. A Mercedes-Benz technológiáját használja a sávelhagyás-figyelő, a vészféksegéd, a flottakövetést és üzemeltetési adatokat továbbító rendszer az ITK Csoport saját fejlesztése.
A távolsági autóbusz bemutatóján Kossa György bejelentette, hogy az ITK-csoport 100 millió forint értékű támogatást nyújt a Gróf Tisza István Debreceni Egyetemért Alapítvány, a Debreceni Egyetem és a Debreceni Szakképzési Centrum számára. 

Ennek keretében két Mercedes-Benz önjáró alvázat és egy Mercedes-Benz személyautót adományoznak az intézményeknek, amelyek az egyetemen és a szakképzési centrumban folytatott képzésnek és szakképzésnek a színvonalát növelhetik.

Az eredeti cikket ITT érheti el. 

Kiemelt kép: Pexels

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.