Európában elsőként az i20-as kisautó viseli magán a dél-korai márka új megjelenését, az „érzéki sportosság” fantázianevű formavilág elnevezésének megfelelően dinamikus a megjelenés. Egészen jól sikerült egyesíteni a nagyméretű fényszórókat és a hűtőrácsot, meredeken emelkedő vonalak határozzák meg a külsőt, a tanksapkát a bal hátsó lámpa ficakjába rejtették – olvasható az Autó-Motor cikkében.
Amíg kint határozott vonalakat látunk, az utastérben már a lágyan lekerekített párhuzamosok a meghatározók, ebbe rejtették a műszerfalon a légbeömlőket, és az ajtókárpiton is felfedezhető ez a motívum. Comfort felszereltségnél már vetített műszeregység kerül a kormány mögé, a 8 colos átlójú érintőképernyős fej-egységet 375 000 Ft megfizetése után lehet 10,25 colos képernyőjű navigációs egységre cserélni (ebben az összegben rögtön a távoli hozzáférés lehetősége is benne van). A nagy digitalizáció során üdítő kivétel a manuális légkondicionáló, a pár tekerővel és kapcsolóval egyértelmű és egyszerű a kezelés.
Az „érzéki sportosság” annyiban érhető tetten az utastérben, hogy szürke helyett fekete a belső, és inkább a praktikus szempontokat részesítették előnyben a mérnökök. Nagyméretű és kényelmes ülések vannak elöl, hátul a kategóriához képest kifejezetten sok helyet kínál az i20-as. Rejtély, honnan jön ez a tágasság, hiszen a karosszéria hossza csak 5, a tengelytáv pedig csak 10 mm-rel nőtt az elődhöz képest, mégis 88 mm-rel növelték a hátsó lábteret úgy, hogy nem tolták előre az utasteret és nem keskeny az első ülések támlája!
A teljes cikket ITT olvashatja tovább.