Bejött a vásárlóknak a retrós megjelenésű Z900RS, úgyhogy a sokkal nagyobb érdeklődésre számot tartó – értsd olcsóbb – 650 köbcentis kéthengeres blokk köré is elkészítették a Z650RS-t, keskenyebb tankkal és rövidebb hátsó résszel. A mérnökök szerint a régi motorokhoz képest meredekebb üléspozíciót nyújt az új gép, a 820 mm-es ülésmagasság miatt könnyű a letalpalás.
Természetesen LED-es fényszóró világít, a két analóg órát és közte LCD kijelzőt tartalmazó műszeregységet szánját retrós dizájnelemnek, fekete, zöld vagy szürke lehet a fényezés. Az alufelnik vékony küllőivel a régi felniket próbálják megidézni, a Dunlop Sportmax Roadsport 2-es abroncsok garantálják a jó kezelhetőséget.
A váz mindössze 13,5 kg tömegű, a hátsó lengőkar 4,8 kg-os, ezek után nem csoda, hogy a menetkész tömeg 187 kg. A teljesítmény 68 lóerő (létezik 48 lóerős A2-es változat is), a könnyű használhatóságos segíti a 2,6 méteres fordulási sugár.
Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!