Hogyan építs fel sikeres és esztétikus Instagram-profilt?

Az UniLife mutat nektek pár egyszerű tippet, amivel olyan impozáns profilt készíthetsz, ami csak úgy vonzza a követőket.

null

A napi Instagramozásod közben biztos megfordult már a fejedben, hogy ideje lenne kitűnni a tömegből, tudsz ennél jobbat is. Mutatunk nektek pár egyszerű tippet, amivel olyan impozáns profilt készíthetsz, ami csak úgy vonzza a követőket és a lájkokat!

Kezdjük a profilbeállításokkal!

Ha a célod az, hogy minél több emberhez eljuss, el kell felejtened a privát fiókot!

A beállítás meggátolja, hogy posztjaid megjelenjenek az Instagram keresőjében, ezzel tulajdonképpen a hashtag használat értelmetlenné válik, és új követőket is főleg ismerősi körből – proaktív jelölésekkel – fogsz tudni szerezni.

Aki komolyan gondolja az instagramozást, az nem mehet el a business profile mellett! A business profile egyszerű, de nagyszerű!

Beállítva lehetővé teszi, hogy statisztikai adatokat kaphassunk profilunkról. Láthatjuk, mikor a legaktívabbak a követőink, sztorijainkon megjelenik, hogy hányan kattintottak a tagekre, és még sok más újdonságot tartogat magában! Ezeket az adatokat felhasználva posztjaidat úgy ütemezheted, hogy a lehető legtöbb reakciót hozzák! Továbbá a kereső előnyben részesíti az ilyen fiókokat.

A business profile-t a következő úton tudod beállítani: Beállítások/Profil/Váltás professzionális fiókra.

Persze a magánéleted védelmét ne kockáztasd! Lehet igényes, megragadó profilod anélkül, hogy megosztod életed a nagyvilággal!

Ha business, ha privát, ezekre mindenképp figyelj!

Az Instagram tartalom-marketing alapú. Ez kvázi annyit tesz, hogy „etetni kell az embereket a tartalommal”. Algoritmusa a rendszeres és aktív felhasználókat sorolja előre. De ki számít annak? Tévhit, hogy minél többet posztolunk, annál előrébb kerülünk a feedben. Aktivitás szempontjából a sztorik fontosabbak. Ha tehetjük naponta, kétnaponta tegyünk ki párat, és matricákkal, szavazásokkal varázsoljuk őket interaktívvá!

Tovább növelhetjük aktivitásunkat kommentekkel és lájkokkal. Mi is lájkoljuk ismerőseinket és kommenteljünk képeikhez! Lájkoljunk és kövessünk a miénkhez hasonló oldalakat, hátha megtalálnak az ő követőik is. Egy posztnál az első fél óra a legkritikusabb, igyekezzünk ebben az időintervallumban a lehető legtöbb kommentet szerezni!

Posztoljunk albumokban! Ha tovább is görgetünk rajtuk, később újra feldobja őket az algoritmus. Ilyenkor már automatikusan halad az album, és másodjára már olyan kép jöhet elő, ami már megtetszhet követőinknek.

Érdemes arra is odafigyelni, hogy kiket követünk!
Fotó: unsplash

Ne kövess olyan illetőt, akinek a képei szorongással töltenek el téged!Fotó / Shutterstock

Hogy néz ki egy esztétikus profil?

Az érdemi kommunikáció a főgalériádban folyik, ezért is fontos az egységes kinézet! Lehetőség szerint mindig ugyanazokat a filtereket, színeket, stílust használd a posztokban és a sztorikban egyaránt! A leírásban tömören és kreatívan mutassuk be magunkat, ne féljünk emojikat és betűstílusokat használni! A sztori highlightokhoz ezt röviden, nagybetűkkel készítsük el, valamint szerkesszünk külön borítót hozzájuk. Biztos előfordult már, hogy felesleges pontokkal kellett tördelned bejegyzésed. Legközelebb használd a captioner oldalát, ami a tördelés mellett egyedi betűstílusokat is a rendelkezésedre bocsát.

A teljes cikk ITT érhető el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.