Az Apple okosórái simán leverték a svájci óraipart

Okosórájuk kezdetben csak játékszernek tűnhetett a hagyományos óraipar képviselőinek.

Forrás: MW2020. 09. 17. 9:26
Forrás: Pexels
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hat éve, 2014. szeptemberben mutatta be az Apple az első okosóráját: azóta – történeti léptékkel mérve pillanatok alatt – az iparág első számú szereplőjévé nőtte ki magát, lekörözve régi nagy neveket, gyártókat. A cég tegnap jelentette be legújabb óráit.

A Strategy Analytics becslései szerint a cupertinói tech óriás egymaga megverte a teljes svájci óraipart, Az Apple ugyanis tavaly eladott 30,7 millió órát, míg a scájciak összesen 21,1 millió darabot tudtak szállítani ugyanebben az időszakban.

Bár az analóg órák még továbbra is népszerűek az idősebb fogyasztók körében, a fiatal vásárlók már inkább okosórát vesznek.

A csatlakoztatott életmód idején a hagyományos svájci márkák, mint például a Swatch és a Tissot, elvesztették az okosórákkal szemben vívott háborút – fogalmaz Steven Waltzer, a Strategy Analytics vezető elemzője.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.