Immár a nyolcadik egymást követő évben lett a legértékesebb márka az Interbrand amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában.
Menczer Tamás: A németeket is megvédték a brüsszeli szabályok, ugye, Peti?
Immár a nyolcadik egymást követő évben lett a legértékesebb márka az Interbrand amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában.
A 100 vállalatot rangsoroló „Best Global Brands” globális márkarangsorban az Apple márkaértéke 323 milliárd dollár, 38 százalékkal több a tavalyinál.
A tavalyi harmadik helyről a másodikra ugrott az Amazon, amelynek márkaértéke 60 százalékkal, 200,7 milliárd dollárra emelkedett. A negyedik helyről a harmadikra jött föl a Microsoft, a márka értéke 53 százalékkal, 166 milliárd dollárra nőtt. A tavalyi második helyről a negyedikre csúszott vissza a Google, márkaértéke 1 százalékkal, 165,4 milliárd dollárra csökkent.
A tavaly hatodik Samsung az ötödik lett, márkaértéke 2 százalékkal, 62,3 milliárd dollárra emelkedett.
A tavaly ötödik Coca-Cola a hatodikra csúszott vissza, márkaértéke 10 százalékkal, 56,9 milliárd dollárra mérséklődött.
Nincs változás a következő négy helyen legértékesebb márkák rangsorában: 7. a Toyota (az 51,6 milliárd dolláros márkaértéke 8 százalékkal esett) a 8. a Mercedes-Benz (a 49,3 milliárd dolláros márkaértéke 3 százalékkal csökkent), a 9. a McDonald’s, (a 42,8 milliárd dolláros márkaértéke 6 százalékkal esett vissza) és a 10. a Disney 40,8 milliárd dollár márkaértékkel, ami 8 százalékkal alacsonyabb tavalyhoz képest.
Ez a tíz cég adta a százas listán szereplő vállalatok márkaértékének a felét.
A százas listára először került fel az Instagram (19. helyezéssel, 26,1 milliárd dolláros márkaértékkel), a YouTube (30. hely, 17,3 milliárd dollár) és a Zoom (100. hely, 4,48 milliárd dollár).
A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!
Amerika pert indít a népszerű vállalat ellen
Jeffrey Rosen igazságügyi miniszterhelyettes leszögezte: a Google „a versenyre nézve kártékony kizárólagos gyakorlatával fenntartotta monopol hatalmát” a keresőszolgáltatásokban és az ehhez kapcsolódó reklámok területén. Hozzáfűzte, hogy ez a monopólium elfojtja a lehetséges innovációkat a jövőben – írja a szoljon.hu.
A miniszterhelyettes „az internethez vezető kapu monopolista őrének” minősítette a Google-t.
Elmondta, hogy a perkeresetben szerepel a Google és az Apple közötti megállapodás kifogásolása is. A két cég közötti megállapodás értelmében az Apple a számítógépeiben és az okostelefonjain alapértelmezéssé teszi a Google megjelenítését a Safari szolgáltatásában.
Menczer Tamás: A németeket is megvédték a brüsszeli szabályok, ugye, Peti?
Szalah kicikizte egyik csapattársát, Szoboszlai viszont a belső körébe került + videó
"Te kamupszichológus..." - durván megfenyegette a TV2 sztárja a Házasság első látásra szakértőjét
Nagy megállapodást kötött Svájc az EU-val– és ennek Magyarország is vastagon örülhet
Műveltségi teszt: ha 7-re tudod a választ, már átlagon felett vagy!
Így reagált Szalah Szoboszlai kihagyott helyzetére
Donald Trump ekkor akar találkozni Vlagyimir Putyinnal
Egyre többen lecserélik az olívaolajat, erre az alapanyagra térnek át a vásárlók
Hatnapos hosszú hétvége jön, így lesznek nyitva az üzletek karácsonykor
Oroszország hatalmas támadást indított
A Draghi-jelentés zsákutca!
Hajóbaleset történt a Margit híd közelében + videó
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.