Immár a nyolcadik egymást követő évben lett a legértékesebb márka az Interbrand amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában.

Kemény üzenetet küldött Gyurcsány volt felesége, szorul a hurok Magyar körül
Immár a nyolcadik egymást követő évben lett a legértékesebb márka az Interbrand amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában.
A 100 vállalatot rangsoroló „Best Global Brands” globális márkarangsorban az Apple márkaértéke 323 milliárd dollár, 38 százalékkal több a tavalyinál.
A tavalyi harmadik helyről a másodikra ugrott az Amazon, amelynek márkaértéke 60 százalékkal, 200,7 milliárd dollárra emelkedett. A negyedik helyről a harmadikra jött föl a Microsoft, a márka értéke 53 százalékkal, 166 milliárd dollárra nőtt. A tavalyi második helyről a negyedikre csúszott vissza a Google, márkaértéke 1 százalékkal, 165,4 milliárd dollárra csökkent.
A tavaly hatodik Samsung az ötödik lett, márkaértéke 2 százalékkal, 62,3 milliárd dollárra emelkedett.
A tavaly ötödik Coca-Cola a hatodikra csúszott vissza, márkaértéke 10 százalékkal, 56,9 milliárd dollárra mérséklődött.
Nincs változás a következő négy helyen legértékesebb márkák rangsorában: 7. a Toyota (az 51,6 milliárd dolláros márkaértéke 8 százalékkal esett) a 8. a Mercedes-Benz (a 49,3 milliárd dolláros márkaértéke 3 százalékkal csökkent), a 9. a McDonald’s, (a 42,8 milliárd dolláros márkaértéke 6 százalékkal esett vissza) és a 10. a Disney 40,8 milliárd dollár márkaértékkel, ami 8 százalékkal alacsonyabb tavalyhoz képest.
Ez a tíz cég adta a százas listán szereplő vállalatok márkaértékének a felét.
A százas listára először került fel az Instagram (19. helyezéssel, 26,1 milliárd dolláros márkaértékkel), a YouTube (30. hely, 17,3 milliárd dollár) és a Zoom (100. hely, 4,48 milliárd dollár).
A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!
Amerika pert indít a népszerű vállalat ellen
Jeffrey Rosen igazságügyi miniszterhelyettes leszögezte: a Google „a versenyre nézve kártékony kizárólagos gyakorlatával fenntartotta monopol hatalmát” a keresőszolgáltatásokban és az ehhez kapcsolódó reklámok területén. Hozzáfűzte, hogy ez a monopólium elfojtja a lehetséges innovációkat a jövőben – írja a szoljon.hu.
A miniszterhelyettes „az internethez vezető kapu monopolista őrének” minősítette a Google-t.
Elmondta, hogy a perkeresetben szerepel a Google és az Apple közötti megállapodás kifogásolása is. A két cég közötti megállapodás értelmében az Apple a számítógépeiben és az okostelefonjain alapértelmezéssé teszi a Google megjelenítését a Safari szolgáltatásában.
Kemény üzenetet küldött Gyurcsány volt felesége, szorul a hurok Magyar körül
Lendvai Ildikó mindent bevallott, ebbe még Magyar Péter is belepirult
Berki Mazsi: Zoli teremti meg az anyagi biztonságot
Lerántották a leplet a Turul-hadműveletről, amellyel Magyarország visszaszerezné Kárpátalját
Most jött: brutális tömegkarambol történt a Margit körúton, roncsok amíg ellátni
XIV. Leó: kiderült, így győzte le Erdő Pétert Prevost bíboros – ezen múlt, hogy nem magyar az új pápa
Kubatov Gábor újra felhozta a börtönt, Bognár György reakciója olaj a tűzre
Détári Lajos a kupadöntő előtt elmondta, mit gondol Bognár Györgyről
Détári Lajos új szerepben tűnt fel, és véleményt mondott Bognár Györgyről
Fény derülhet az ukrán kémbotrány legújabb részleteire
A Barcelona sztárja kiakadt a barcelonai sportlapra: Megint egy hazugság! + videó
Döbbenetes felfedezés: létezhet egy ötödik erő is az univerzumban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.