A monitorgyártók már évek óta reklámozzák a gamereknek az ultraszéles képarányú modelljeiket, hiszen állításuk szerint azokon jóval nagyobb látószöget tudnak biztosítani a játékok, így jobb élményt nyújthatnak. Ez önmagában igaz, ám egyes régebbi címek még trükközéssel sem vehetők rá a tipikusan 21:9 képarányú felbontás használatára, míg az újabbak fejlesztői időnként szándékosan nem támogatják, mivel online játék esetén unfair kompetitív előnyt jelentene.
Most a Diablo II: Resurrectedről derült ki, hogy biztosan nem fogja támogatni az ultraszéles monitorokat, pontosabban ezeken 19:9 lesz a képarány, fekete kitakarásokkal a képernyő szélein. Ennek oka, hogy a húszéves játék felújított változata alapvetően továbbra is az eredeti motort és programozást használja, a kérdésesnél szélesebb monitorokon pedig a pálya olyan részei is láthatók volnának már, amelyeken az ellenfelek még nem képesek érzékelni a játékosokat.
Ezeket az ellenfeleket reakció kiváltása nélkül tudnák támadni a játékosok.
Érdekességként a Diablo II futtatásáéhoz annak idején minimum 640×480 pixeles monitorra volt szükség, de az ideális játékélményhez 800×600 pixeleset ajánlott a Blizzard.