Az alapítója már megbánta, hogy cég lett a Twitterből

A világ egyik legnépszerűbb közösségi oldala lett a madaras platform.

Forrás: Vg.hu2022. 08. 26. 13:23
Dorsey, Jack;
Szöul, 2019. március 22. Jack Dorsey, a Twitter közösségi portál amerikai társalapítója és vezérigazgatója beszél a mikroblog tizenharmadik születésnapja alkalmából tartott eseményen Szöulban 2019. március 22-én. MTI/EPA/Kim Csul Szu Fotó: Kim Csul Szu
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Twitter alapítója és korábbi vezérigazgatója, Jack Dorsey csütörtökön arról tweetelt, hogy már megbánta, hogy a közösségi médiaplatformból vállalat lett – írja a Reuters cikke alapján a VG.

A legnagyobb hiba, amit megbánt, hogy a közösségi oldal céggé alakult – válaszolta Dorsey arra a kérdésre, hogy a Twitter élete úgy alakult-e, ahogyan azt ő szerette volna.

Anyagilag azonban nem járt rosszul Jack Dorsey, hiszen 978 millió dollárt kap abban az esetben, ha létrejön a megállapodás, amelynek keretében a világ leggazdagabb milliárdosa, Elon Musk megvásárolja a Twittert.

Arra a kérdésre, hogy milyen struktúrában szeretné, ha a Twitter működne, Dorsey azt felelte, hogy szerinte a legjobb az lenne, ha protokollá változott volna, és nem lenne egyetlen állam vagy másik vállalat tulajdonában sem.

Amennyiben protokollá vált volna, akkor nagyjából úgy lehetne elképzelni a működését, mint az e-mailét, amelyet nem egy központi szervezet irányít, ráadásul a különböző e-mail-szolgáltatókat használó emberek képesek egymással levelezni, kommunikálni.

Az eredeti cikk ITT érhető el.

Borítókép: Jack Dorsey, a Twitter közösségi portál amerikai társalapítója és vezérigazgatója beszél a mikroblog tizenharmadik születésnapja alkalmából tartott eseményen Szöulban 2019. március 22-én. (Fotó: MTI/EPA/Kim Csul Szu)

 

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.