Jó minősítést kapott a Liszt Ferenc-repülőtér

2006 óta végeznek elégedettségi felmérést.

NT
2014. 01. 31. 16:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hangsúlyozták, 2013-ban minden eddiginél jobb értékelést adtak az üzleti utazók és a turisták is a ferihegyi repülőtérnek. Az utasok véleménye alapján a kereskedelmi szolgáltatások terén különösen erős a budapesti repülőtér, emellett a terminálok tisztasága, illetve a biztonsági ellenőrzés hatékonysága és a repülőtéri személyzet felkészültsége, kedvessége jobb, mint az európai átlag.

A Budapest Airport 2006-ban indította el a repülőtéri utas elégedettségi felmérést, amelyet anonim kérdőívek alapján, nemzetközi szabványok szerint egy független piackutató cég végez. A kutatásban Európa 73 repülőtere vesz részt, köztük a budapesti is. A felmérés során 36 szempont szerint értékelhetik az utasok a különböző repülőtéri szolgáltatásokat 1-től 5-ig terjedő skálán.

A kutatás kezdetekor a repülőtér tájékoztatása szerint közepes osztályzatokat kapott a Budapest Airport, ezek az átlagok az utóbbi években meghaladták a jó minősítést, a Skyourt átadásával pedig jelentősen javult az utasok elégedettsége.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.