A gyártó szeptemberben Lipcsében elindította i3 típusú elektromos autójának sorozatgyártását, és mióta a szalonokban is bemutatták a típust, több mint 11 ezer megrendelés érkezett a céghez. Az elektromos kocsik iránt tehát van érdeklődés, de Harald Krueger, a BMW igazgatósági tanácsának tagja szerint még látniuk kell, hogy pontosan hogyan fog alakulni a kereslet.
A cég becslések szerint 2 milliárd eurót költött az elektromos autók kifejlesztésébe. 2014-ben tervezik az i8 hibrid sportkocsi gyártásának beindítását, de Krueger szerint azután egy ideig nem lesznek újabb típusok. Pontos számot nem mondott arról, hogy hány i3-at készítenek, ugyanakkor cáfolta, hogy Kínába költöztetnék a modell gyártását. Krueger szerint ott még nem megfelelő az infrastrukturális környezet fejlettsége.
A BMW a közelmúltban szénszálas technológiák alkalmazásával igyekezett csökkenteni az elektromos autók tömegét és növelni a menettávjukat. A gyártó az Egyesült Államokban üzemet is alapított szénszállal megerősített műanyag gyártására, az igazgatósági tag szerint most még csak saját, cégen belüli felhasználásra termel a gyár.