A televízió-üzletágban 53,1 millió készülék eladásával a Samsung 21,6 százalékos világpiaci részesedést ért el 2013-ban az egy évvel korábbi 21,1 százalék után. A mobiltelefon-piacon a Samsung tavaly 27,2 százalékos piaci részesedésre tett szert, 2,1 százalékponttal magasabbra a 2012-esnél. A világpiacon tavaly eladott 1,7 milliárd mobiltelefonból 556 millió darab volt Samsung.
A DRAM memória-áramkörök piacán a Samsung 36,2 százalékos részesedéssel rendelkezett tavaly, ami az előző évi 41 százalék után is vezető pozíciót jelentett számára.
A képernyőpanelek világpiacán a Samsung 2013-ban 20,4 százalékos részesedésre tett szert, a kínai konkurencia erősödése miatt alacsonyabbra az előző évi 25,4 százaléknál.
A Samsung mobiltávközlési üzletága tavaly 138 ezer milliárd won (130 milliárd dollár) értékesítési árbevételre tett szert, szórakoztatóelektronikai üzletága pedig 50,3 ezer milliárd won, félvezetőáramkör-üzletága 37 ezer milliárd won, valamint képernyőüzletága 29,8 ezer milliárd won bevételt ért el. (Egy won 0,21 forintot ér.)